Przedwyborczo...

Data: 2011-09-22 22:19:39
Autor: BoDro
Przedwyborczo...
"Panie premierze. Dlaczego nie mogę jeździć konno w lesie?!"

TUSK SZUKA ODPOWIEDZI DLA MIESZKAŃCA JASIONNY

- Lasy państwowe remontują drogi gruntowe. Po nich może przejechać samochód [ rower :-) ], ale gdy będzie się tam jeździło konno, to droga nie nie wytrzyma uderzeń kopyt i szybko pojawią się w niej dziury - tłumaczyła premierowi pracownica Lasów Państwowych podczas spotkania Donalda Tuska z przedsiębiorcami w Czarnkowie (Wielkopolska). Wcześniej, mieszkaniec gm. Wronki pytał szefa rządu dlaczego leśnicy zakazują konnej jazdy po lasach."

http://www.tvn24.pl/-1,1718302,0,1,panie-premierze-dlaczego-nie-moge-jezdzic-konno-w-lesie,wiadomosc.html

Ja mogę "Mieszkańca Jasionny" zabrać na leśny szlak rowerowy, "zawłaszczony" przez koniarzy, po którym jazda rowerem to hardkor...
Faktem jest, że kopyta końskie dużo bardziej niszczą słabe "z natury" leśne dukty niż pojazdy i jazda po takich "podziabanych" drogach bicyklem to wątpliwa przyjemność...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Przedwyborczo...