[DC] Przedziwny mandat od SM

Data: 2010-06-15 08:16:30
Autor: szerszen
[DC] Przedziwny mandat od SM

Użytkownik "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hv6g69$q4l$1@inews.gazeta.pl...

Moje pytanie jest takie - jakie dowody może mieć SM, że auto tego konkretnego dnia było w danym miejscu - jakieś zdjęcia? czy tylko słowo funkcjonariusza?

czasem robią foty, ale nie wiem czy to norma, jeśli masz jakieś kwity na to że nie było cie w miescie, to wez na wizyte do nich

Data: 2010-06-15 11:17:23
Autor: dink
[DC] Przedziwny mandat od SM
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message
[...]

mam wyciąg z karty kredytowej z transakcjami od 4 do 11 maja 300 km od DC :-)

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

[DC] Przedziwny mandat od SM