[DC] Przedziwny mandat od SM

Data: 2010-06-14 20:40:33
Autor: Pszemol
[DC] Przedziwny mandat od SM
"dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> wrote in message news:hv6g69$q4l$1inews.gazeta.pl...
Właśnie dostałem papier z SM, że "ujawniła wykroczenie dot. parkowania sam. Toyota w miejscu niedozwolonym, itp.". Podali markę i nr rej. oraz datę. I ta data jest kompletnie od czapy - 7.05.2010 - byłem wtedy od kilku dni na urlopie 300 km od domu i domniemanego miejsca wykroczenia. Kluczyki (obydwa komplety) leżały w domu i nikt nie miał do nich dostępu. Sam samochód stał na posesji od marca albo i lutego i co najwyżej był jeżdżony wokół komina.

To jak był jeżdzony wokół komina skoro Ty byłeś na urlopie a nikt nie miał
dostępu do kluczyków?

Moje pytanie jest takie - jakie dowody może mieć SM, że auto tego konkretnego dnia było w danym miejscu - jakieś zdjęcia? czy tylko słowo funkcjonariusza?

ps. jedyne co mi przychodzi do głowy to, że kopnęli się w dacie, ale musieli się kopnąć naprawdę zdrowo bo terenówką ostatni raz byłem w centrum DC
bodaj we wrześniu.

A ten kumpel co się nią miał wozić dookoła komina nie kopnął się do DC
bez Twojej wiedzy/zgody?

[DC] Przedziwny mandat od SM