Przegapi??em wezwanie, czy to koniec?

Data: 2011-02-25 18:52:14
Autor: Agryppa
Przegapi??em wezwanie, czy to koniec?
Witam,
Nie zaglądałem do rachunku inwestycyjnego przez okres około 4 lat.
Teraz odkryłem, ze miałem akcje Prosepera (PSP), który ogłosił wezwanie
w 2009 roku.

Roczny wyciąg z rachunku papierów wartościowych z roku 2010 wykazuje
obecność Prosepera, ale po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego
online widzÄ™, ĹĽe PSP nie figuruje w "Stanie Konta".

Czy straciłem akcje PROSPERA i piniądze przepadły?

dzięki za odpowiedzi

Agryppa

Data: 2011-02-26 10:45:38
Autor: root
Przegapi??em wezwanie, czy to koniec?
Dnia Fri, 25 Feb 2011 18:52:14 +0100, Agryppa napisał(a):

Witam,
Nie zagl±dałem do rachunku inwestycyjnego przez okres około 4 lat.
Teraz odkryłem, ze miałem akcje Prosepera (PSP), który ogłosił wezwanie
w 2009 roku.

Roczny wyci±g z rachunku papierów warto¶ciowych z roku 2010 wykazuje
obecno¶ć Prosepera, ale po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego
online widzę, że PSP nie figuruje w "Stanie Konta".

Czy straciłem akcje PROSPERA i pini±dze przepadły?

dzięki za odpowiedzi

Agryppa

Je¶li nie widzisz ich na koncie to ci je ukradli ;)
A poważnie idĽ do biura i zapytaj się bo co¶ chyba zam±ciłe¶ i trudno
jednoznacznie odpowiedziec na pytanie.

Data: 2011-02-26 11:51:20
Autor: Agryppa
Przegapi??em wezwanie, czy to koniec?
On Sat, 26 Feb 2011 10:45:38 +0100
root <root1@vp.pl> wrote:

Jeśli nie widzisz ich na koncie to ci je ukradli ;)
A poważnie idź do biura i zapytaj się bo coś chyba zamąciłeś i trudno
jednoznacznie odpowiedziec na pytanie.

Witam,
Wygooglowałem, że akcje Prospera zostały wykluczone z obrotu.. Co to dla
mnie oznacza? Podobno tereaz mają postać zmaterializowanych... GDzie i
komu mogę je sprzedać, i czy w ogóle je posiadam?

PoniĹĽej cytat dotyczÄ…cy zawieszenia i wykluczenia z obrotu.

Dzięki za podpowiedzi.

Agryppa

GPW: zawieszenie notowań i wykluczenie akcji PROSPER SA

16.02. Warszawa (PAP) - Wykluczenie z obrotu na GĹ‚Ăłwnym Rynku akcji PROSPER S.A

Uchwała Nr 106/2010
Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
z dnia 16 lutego 2010 r.
w sprawie zawieszenia i wykluczenia z obrotu giełdowego na Głównym Rynku GPW
akcji spółki PROSPER S.A.

§ 1
Na podstawie § 33 ust. 2 Regulaminu Giełdy, Zarząd Giełdy zawiesza obrót akcjami spółki PROSPER S.A. od dnia 19 lutego 2010 r.
§ 2
Na podstawie § 5 ust. 2 oraz § 16 ust. 1 Rozdziału VI Szczegółowych Zasad Obrotu Giełdowego Zarząd Giełdy postanawia, że:
1) zlecenia maklerskie na akcje spółki PROSPER S.A. od dnia 19 lutego 2010 r. nie będą przyjmowane,
2) zlecenia maklerskie na akcje spółki PROSPER S.A. przekazane na Giełdę a niezrealizowane do dnia 18 lutego 2010 r. (włącznie) tracą ważność.
§ 3
Na podstawie § 31 ust. 1 pkt 3) Regulaminu Giełdy, Zarząd Giełdy postanawia wykluczyć z dniem 24 lutego 2010 r. z obrotu giełdowego akcje spółki PROSPER S.A.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie

Zgodnie z informacją przekazaną przez spółkę PROSPER S.A. w dniu 1 lutego 2010 r. Komisja Nadzoru Finansowego podjęła decyzję w sprawie udzielenia Spółce zezwolenia na przywrócenie akcjom przez nią wyemitowanym formy dokumentu (zniesienie dematerializacji akcji) z dniem 24 lutego 2010 r.

W związku z powyższym Zarząd Giełdy postanowił jak w uchwale.

kom zdz/

Data: 2011-02-26 14:23:57
Autor: root

root <root1@vp.pl> wrote:

[...]

mnie oznacza? Podobno tereaz maj± postać zmaterializowanych... GDzie i
komu mogę je sprzedać, i czy w ogóle je posiadam?

Poniżej cytat dotycz±cy zawieszenia i wykluczenia z obrotu.

Dzięki za podpowiedzi.

Agryppa

GPW: zawieszenie notowań i wykluczenie akcji PROSPER SA

16.02. Warszawa (PAP) - Wykluczenie z obrotu na Głównym Rynku akcji PROSPER S.A

Uchwała Nr 106/2010
Zarz±du Giełdy Papierów Warto¶ciowych w Warszawie S.A.
z dnia 16 lutego 2010 r.
w sprawie zawieszenia i wykluczenia z obrotu giełdowego na Głównym Rynku GPW
akcji spółki PROSPER S.A.

§ 1
Na podstawie § 33 ust. 2 Regulaminu Giełdy, Zarz±d Giełdy zawiesza obrót akcjami spółki PROSPER S.A. od dnia 19 lutego 2010 r.
§ 2
Na podstawie § 5 ust. 2 oraz § 16 ust. 1 Rozdziału VI Szczegółowych Zasad Obrotu Giełdowego Zarz±d Giełdy postanawia, że:
1) zlecenia maklerskie na akcje spółki PROSPER S.A. od dnia 19 lutego 2010 r. nie będ± przyjmowane,
2) zlecenia maklerskie na akcje spółki PROSPER S.A. przekazane na Giełdę a niezrealizowane do dnia 18 lutego 2010 r. (wł±cznie) trac± ważno¶ć.
§ 3
Na podstawie § 31 ust. 1 pkt 3) Regulaminu Giełdy, Zarz±d Giełdy postanawia wykluczyć z dniem 24 lutego 2010 r. z obrotu giełdowego akcje spółki PROSPER S.A.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie

Zgodnie z informacj± przekazan± przez spółkę PROSPER S.A. w dniu 1 lutego 2010 r. Komisja Nadzoru Finansowego podjęła decyzję w sprawie udzielenia Spółce zezwolenia na przywrócenie akcjom przez ni± wyemitowanym formy dokumentu (zniesienie dematerializacji akcji) z dniem 24 lutego 2010 r.

W zwi±zku z powyższym Zarz±d Giełdy postanowił jak w uchwale.

kom zdz/
Ale z Ciebie pierdoła ;) Prospera wykupiła Neuca. Ty masz akcje i nikt ci
ich nie odebrał. IdĽ do BM popro¶ o ¶wiadectwo depozytowe a potem
skontaktuj się z Prosperem/Neuc±. Wejdż na strone Prospera i poczytaj:

"Akcjonariusze PROSPER S.A., którzy chc± sprzedać swoje akcje, proszeni s±
o kontakt mailowy z działem Relacji Inwestorskich pod adresem:
Beata Korzeniewska
NEUCA SA
beata.korzeniewska@torfarm.com.pl
tel. 056 669 40 38"

Data: 2011-02-26 18:44:18
Autor: Agryppa
Przegapi??em wezwanie, czy to koniec?
On Sat, 26 Feb 2011 14:23:57 +0100
root <root1@vp.pl> wrote:

Ale z Ciebie pierdoła ;) Prospera wykupiła Neuca. Ty masz akcje i
nikt ci ich nie odebrał.
No, dzięki za doskonałą informację. Mógłbyś pracowac w BOK jakiegoś
czołowego BM.

Naprawde dziekujÄ™

Agryppa

Data: 2011-02-28 20:43:08
Autor: haze
Przegapi?em wezwanie, czy to koniec?
Wycieczka do Torunia cię czeka po odbiór
odcinka akcji. Nic nie musisz ze sob± brać oprócz
dowodu, maj± cię w wykazie akcjonariuszy.
BM nie da ci żadnego dokumentu w temacie Prospera.
Z reszt± i tak na nic ci się nie przyda.
Na recepcje zejdzie sympatyczna pani i przekarze ci
kartonik z liczba wpisanych twoich akcji, a ty pokwitujesz odbiór.
I to na tyle , 30 min

Ładny nawet kartonik dali

pozdro,
haze.

Data: 2011-03-02 11:28:25
Autor: Agryppa
Przegapi??em wezwanie, czy to koniec?
On Sat, 26 Feb 2011 14:23:57 +0100
root <root1@vp.pl> wrote:

Idź do BM poproś o świadectwo depozytowe a potem
skontaktuj siÄ™ z Prosperem/NeucÄ….

Ok, po skontaktowaniu się z Radcą Prawnym firmy Neuca.pl dowiedziałem
siÄ™, ĹĽe papiery sÄ… dla mnie w Toruniu na ulicy Szosa Bydgoska... .
Akcje PROSPERA sÄ… do odebrania przez akcjonariuszy, gdyĹĽ nadano im
formÄ™ dokumentu papierowego.

Mogę odebrać osobiście na dowód osobisty albo kurierem/listem poleconym
na ryzyko akcjonariusza. Do Torunia mam kawał drogi... Co tu robić?

I pytanie: czy oprócz ewidentnej wartości tych papierów w toalecie
nadajÄ… siÄ™ one jeszcze do czegoĹ› :-)
Da się z tego wyciągnąć jakieś pieniądze?

Pytam poważnie... Dzięki za podpowiedzi.

Agryppa

Data: 2011-03-02 14:40:28
Autor: root

root <root1@vp.pl> wrote:

IdĽ do BM popro¶ o ¶wiadectwo depozytowe a potem
skontaktuj się z Prosperem/Neuc±.

Ok, po skontaktowaniu się z Radc± Prawnym firmy Neuca.pl dowiedziałem
się, że papiery s± dla mnie w Toruniu na ulicy Szosa Bydgoska... .
Akcje PROSPERA s± do odebrania przez akcjonariuszy, gdyż nadano im
formę dokumentu papierowego.

Mogę odebrać osobi¶cie na dowód osobisty albo kurierem/listem poleconym
na ryzyko akcjonariusza. Do Torunia mam kawał drogi... Co tu robić?

Proponuję zadzownić do Papieża.

Przegapi??em wezwanie, czy to koniec?