Przegięcie: Krzyż jak symbol zbrodni Hitlera!?

Data: 2009-12-18 19:52:26
Autor: boukun
Przegięcie: Krzyż jak symbol zbrodni Hitlera!?
Można krzyża nie chcieć w szkole, ale jak widać można też go nie chcieć bardzo głupio.
Coś jest w tej Ameryce, że uczniowie/studenci mogą sobie na przykład słuchać rapu, gdzie czarny mięśniak opowiada jak załatwia swoje sprawy pięścią i nic się nie dzieje, ale gdy tylko stworzą coś zbliżonego do religii wybucha afera oburzenia. Mieliśmy

ostatnio 8-latka, który zszokował nauczycielkę koślawym Jezusem na krzyżu. Teraz mamy studentkę, która na zajęciach z ceramiki w Eastfield College (Teksas) robiła krzyże. Ale już nie robi (za "Frondą"):

  W sali gdzie studenci wypalali ceramiczne wyroby, [James Watral szef wydziału ceramiki] wziął jeden z krzyży zrobiony przez Mitchell i powiedział "nie lubię tego". Studentka, która stanęła w obronie krzyża wdała się w dyskusję z Watralem, ten zaś porównał krzyż do swastyki uznając, że "jest wiele osób, dla których krzyż to obraźliwy symbol, tak samo jak swastyka dla innych".

Zapytałby się lepiej profesor na Bliskim Wschodzie z czym się tam ludziom kojarzy na przykład taka amerykańska flaga. Mamy przeczucie, że to by rozwiązało sprawę zbyt efektownych skojarzeń.

Rafał Madajczak

http://www.pardon.pl/artykul/10413/przegiecie_krzyz_jak_symbol_zbrodni_hitlera

--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2009-12-18 20:55:02
Autor: pluton
[...]

Dlatego tez nikt tam nie wiesza amerykanskiej flagi w szkolach.

Nullification

Przegięcie: Krzyż jak symbol zbrodni Hitlera!?