Przegiecie PLAYA

Data: 2012-10-16 23:36:48
Autor: kowtow
Przegiecie PLAYA
Bylem dlugo zaodwolony z uslug PLAY na karte ale to co ostatnio sie dzieje coraz bardziej mnie zniecheca
Nagminne niedochodzenie sms albo kilkunastogodzinne opoznienie zdaza sie coraz czesciej
Fakt wysylam ich bardzo duzo kilka tys na m-c
ale to niewazne Korzystam z Taryfy darmowe rozmowy i sms w PLAY dlatego moge sobie na to pozwolic.
Ostatnio tez czesto zmieniam taryfe srednio co miesiac a dzis to juz przegiecie totalne Zmienilem taryfe z darmowe rozmowy i sms w play na Fresh z rokiem waznosci konta i tak taryfa zmieniona natychmiast ale uslugi oferowane w tej taryfie juz niekoniecznie dlatego nie moge uruchomic zadnych pakietow Na bok tlumacza ze maja na to 24 godz zgoda tylko dlaczego ja z tego powodu musze ponosic koszty rozmow i sms skoro moglbym uaktywnic sobie pakiety obnizajace koszty tych operacji.
Dla mnie Play spada na psy czas pomyslec o czyms nowym
Dobranoc

Data: 2012-10-17 00:03:18
Autor: Tomek
Przegiecie PLAYA

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał:

Nagminne niedochodzenie sms albo kilkunastogodzinne opoznienie zdaza sie coraz czesciej

Mam 6 abonamentów i nie zauważyłem takich problemów.

Fakt wysylam ich bardzo duzo kilka tys na m-c

Fakt, nie wysyłam tyle.

Korzystam z Taryfy darmowe rozmowy i sms w PLAY dlatego moge sobie na to pozwolic.

No tak, jak za darmo, to można nawalać do upadłego.

Ostatnio tez czesto zmieniam taryfe srednio co miesiac a dzis to juz przegiecie totalne

To nie zmieniaj i nie czekajna zmiany tylko kup drugi numer, nie będziesz musiał płakać, że za darmo nie możesz wysłać kolejnych setek smsów.

Na bok tlumacza ze maja na to 24 godz zgoda tylko dlaczego ja z tego powodu musze ponosic koszty rozmow i sms skoro moglbym uaktywnic sobie pakiety obnizajace koszty tych operacji.

No i czego nie zrozumiałe¶ z Regulaminu, że 24h to cała doba, a nie 15 minut?

Dla mnie Play spada na psy czas pomyslec o czyms nowym

Daj co¶ za darmo to jeszcze będziesz psioczył.

Data: 2012-10-16 22:49:37
Autor: Michal Tyrala
Przegiecie PLAYA
On Wed, 17 Oct 2012 00:03:18 +0200, Tomek wrote:
> Nagminne niedochodzenie sms albo kilkunastogodzinne opoznienie zdaza sie coraz > czesciej

 Mam 6 abonamentów i nie zauważyłem takich problemów.

Ja zauwazylem, ze smsy gina gdy jestem w roamingu u plusa. Burdel czy
sabotaz, nie wiem. W sieci macierzystej się nie zdarza.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-17 15:58:26
Autor: Tomek
Przegiecie PLAYA

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał

 Mam 6 abonamentów i nie zauważyłem takich problemów.

Ja zauwazylem, ze smsy gina gdy jestem w roamingu u plusa. Burdel czy
sabotaz, nie wiem. W sieci macierzystej się nie zdarza.

Aż sprawdzę.

Data: 2012-10-17 21:17:36
Autor: Michal Tyrala
Przegiecie PLAYA
On Wed, 17 Oct 2012 15:58:26 +0200, Tomek wrote:

 Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał

> Ja zauwazylem, ze smsy gina gdy jestem w roamingu u plusa. Burdel czy
> sabotaz, nie wiem. W sieci macierzystej się nie zdarza.

 Aż sprawdzę.

Zeby byla jasnosc -- nie gina ich wiadra. Ale te pare sztuk, ktorych nie
dostalem, badz nie dostali moi korespondenci to w 100% bylem w roamingu
krajowym u +.  I na calosc zaginionych dostawalismy raport dostarczenia
(i tu IMO jest syf tej sytuacji).

pozdrawiam,

Data: 2012-10-18 11:38:28
Autor: Pszemol
Przegiecie PLAYA
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
On Wed, 17 Oct 2012 15:58:26 +0200, Tomek wrote:

 UĹĽytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisaĹ‚

 Mam 6 abonamentĂłw i nie zauwaĹĽyĹ‚em takich problemĂłw.

Ja zauwazylem, ze smsy gina gdy jestem w roamingu u plusa. Burdel czy
sabotaz, nie wiem. W sieci macierzystej siÄ™ nie zdarza.

 AĹĽ sprawdzÄ™.

[...]

:)))))

To juz wiem czemu te raporty dostarczenia ktore Apple olał sikiem prostym,
byly tak wazne dla apple-hejterow... :))

Data: 2012-10-18 13:27:36
Autor: WAM
Przegiecie PLAYA
On Wed, 17 Oct 2012 21:17:36 +0000 (UTC), Michal Tyrala
<wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

[...]
Mi niestety tez gina (w obie strony) pojedyncze sztuki na setki
wyslane.

WAM

Data: 2012-11-07 13:31:30
Autor: cyberm no
Przegiecie PLAYA

<wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

[...]

hmm
To teraz czekajcie az Wam P zablokuje usługi. Mam od 2 lat Play Fresh z 2000sms za doładowanie 50zł. Wysyłałem ¶rednio, z tego co pobierznie policzyłem, 700-1200sms/mc i... PLAY zakończył ¶wiadczenie usługi twierdz±c że wysyłam tych smsów za dużo. Przy okazji przywłaszczaj±c sobie ponad 100zł które były na koncie po wpłatach. Usługi nie chc± odblokować a pieniędzy zwrócić. Wnioski proszę wyci±gn±ć samemu.
--
Robert

Data: 2012-11-07 15:40:16
Autor: W
Przegiecie PLAYA
 wystukaĹ‚, co nastÄ™puje:

<wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

[...]

2000sms za doładowanie 50zł. Wysyłałem średnio, z tego co pobierznie policzyłem, 700-1200sms/mc i... PLAY zakończył świadczenie usługi
twierdząc że wysyłam tych smsów za dużo. Przy okazji przywłaszczając
sobie ponad 100zł które były na koncie po wpłatach. Usługi nie chcą
odblokować a pieniędzy zwrócić. Wnioski proszę wyciągnąć samemu.

A co zrobiłeś, żeby te środki odzyskać, poza marudzeniem na grupie?

i: dziwne - ja wysyłam obecnie około 2500 sms miesiecznie i jakoś nic nie blokują…

Data: 2012-11-09 15:40:16
Autor: cyberm no
Przegiecie PLAYA
[...]

A co zrobiłe¶, żeby te ¶rodki odzyskać, poza marudzeniem na grupie?
złożyłem dyspozycje zwrotu ¶rodków, reklamacje odrzucono. nie marudzę na grupie tylko zwracam uwagę na fakt iż takie rzeczy się u tego operatora mog± zdarzyć. zamierzam się odwołać i w razie potrzeby być możę skorzystam z drogi s±dowej.
i: dziwne - ja wysyłam obecnie około 2500 sms miesiecznie i jako¶ nic nie
blokuj±?
ja korzystałem z dwóch numerów (dwa telefony) od blisko 2 lat. intensywno¶ć użytkowania obu bardzo podobna. zablokowano jedn±. dla jasno¶ci oba numery zarejestrowane sa na firmę. --
Robert

Data: 2012-11-09 16:18:41
Autor: W
Przegiecie PLAYA
 wystukał, co następuje:

[...]

Wszedzie się takie rzeczy mog± zdarzyć. Drogi jeszcze nie wyczerpałe¶, po odwołaniu skierowałbym wpierw sprawę do UKE a póĽniej do s±du...

Data: 2012-11-07 17:25:49
Autor: Michal Tyrala
Przegiecie PLAYA
On Wed, 07 Nov 2012 13:31:30 +0100, cyberm_no_@_spam_tlen.pl wrote:
> Mi niestety tez gina (w obie strony) pojedyncze sztuki na setki
> wyslane.

 hmm
 To teraz czekajcie az Wam P zablokuje usługi.

Mi? Za wysylanie 100-200 SMS/mc? Czy za to, ze napisalem publicznie, ze
mi pare szt przez pol roku zginelo? Bo nie wiem po jakies linii się
przegrzałe¶...

Data: 2012-10-17 00:05:45
Autor: dizel
Przegiecie PLAYA
On Tue, 16 Oct 2012 23:36:48 +0200, "kowtow"
<kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Je¶li chodzi o aktywacje usług po zmianie taryfy w ofertach play na
kartę tak jest. Nazwa nowej taryfy nic nie znaczy bo musi się wszystko
przemigrować. Jest to temat oklepany i znany przynajmniej od wej¶cia
na rynek fresha więc wystarczyło się tylko z nim zapoznać to nie było
by niepotrzebnych jęków. I tak w bok cię oszukali bo przy zmianie
taryfy play ma regulaminowo 7 dni na uruchomienie taryfy, ale trwa to
do 24 godzin, tak systemy informatyczne w play s± zrobione żę system
musi to przemielić. Ma to miejsce w godzinach 24-1 więc mniej więcej
po tym czasie można już aktywować pakiety, choć nie zawsze,czasem
trzeba poczekać do rana:) Nie uważam żeby to był jaki¶ wielki problem.
I nie uważam że przez to play schodzi na psy.
PS Nie jestem pracownikiem P4 dla jasno¶ci.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-17 09:48:24
Autor: W
Przegiecie PLAYA
kowtow wystukał, co następuje:

[...]

Ostatnio zaczalem wysylac wiecej wiadomosci (z miesiaca na miesiac rosnie... jakies pol roku temu srednio 400/mies bylo, teraz dobijam do 2k/mies) i nie zauwazylem problemow)...

Przegiecie PLAYA