Przegląd A po 90.000 km

Data: 2009-10-06 21:44:22
Autor: ia
Przegląd A po 90.000 km
MB CDI 220 2006 r.
W ASO coś koło1300 zł,

doradźcie, jakieś tańsze rozwiązanie..
czy są serwisy niekoniecznie ASO, które zrobią przegląd poprawnie za mniejszą kasę?
Region: zachodniopomorskie.

pzdr
ia

Data: 2009-10-07 08:38:56
Autor: Marek P.
Przegląd A po 90.000 km
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

Data: 2009-10-07 11:26:39
Autor: Jan Strybyszewski
Przegląd A po 90.000 km
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

Data: 2009-10-07 12:04:15
Autor: Nex@pl
Przegląd A po 90.000 km
Jan Strybyszewski pisze:
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

W mercedesie rozrząd jest na łańcuchu ;)

Data: 2009-10-08 09:47:27
Autor: Jan Strybyszewski
Przegląd A po 90.000 km
Nex@pl pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

W mercedesie rozrząd jest na łańcuchu ;)

Moja wina nie widzialem ze chodzi o Merca.
Eee to 1300 to zaden pieniadz jak na taki samochod

Data: 2009-10-08 08:56:16
Autor: Grejon
Przegląd A po 90.000 km
Jan Strybyszewski pisze:
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

Na 90% to tam rozrząd _nie_ wchodzi.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-10-08 09:49:12
Autor: Jan Strybyszewski
Przegląd A po 90.000 km
Grejon pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

Na 90% to tam rozrząd _nie_ wchodzi.

Wiem, myslalem ze chodzi o zwykle auto dla "plebsu"
pierwszy post mi gdzie wyparowal a w temacie ani slowa o marce.

Data: 2009-10-08 09:55:15
Autor: J_K_K
Przegląd A po 90.000 km

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hak5ir$l4p$2inews.gazeta.pl...
Wiem, myslalem ze chodzi o zwykle auto dla "plebsu"
pierwszy post mi gdzie wyparowal a w temacie ani slowa o marce.

"A"

:-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-07 12:01:29
Autor: Paweł
Przegląd A po 90.000 km
Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:hag6ms$slv$1inews.gazeta.pl...
MB CDI 220 2006 r.
W ASO coś koło1300 zł,
doradźcie, jakieś tańsze rozwiązanie..

Sprzedać MB, kupić samochód, na którego eksploatację Cię stać.

--
Paweł

Data: 2009-10-07 12:04:41
Autor: Nex@pl
Przegląd A po 90.000 km
ia pisze:
[...]

Jak na mercedesa to nie jest drogo, a wtym wchodzą chyba wszystkie płyny plus klocki?

Data: 2009-10-07 21:09:42
Autor: ia
Przegląd A po 90.000 km
Jakoś właściciele Opli VW Peugeotów, itd, itp
mogą korzystać z tańszych usług i części a Maercedesa to już nie wypada?

ludzie opamiętajcie się, to zwykły samochód, magia jakaś czy co?
potrzebuję kilku adresów i tyle,
po co przepłacać jak nie trzeba?

pzdr
ia

Data: 2009-10-07 22:00:48
Autor: Nex@pl
Przegląd A po 90.000 km
ia pisze:
[...]

Właśnie w tym sęk, że nie jest znowu taki zwykły, pojedziesz do rzeźbiarza, który się nie zna i po roku będziesz klął jaki to mercedes jest be i w ogóle szajs. Wielu mechaników nie przykuwa uwagi do szczegółów, które tu się liczą.

Data: 2009-10-08 08:50:14
Autor: Marek P.
Przegląd A po 90.000 km
ludzie opamiętajcie się, to zwykły samochód, magia jakaś czy co?
potrzebuję kilku adresów i tyle,
po co przepłacać jak nie trzeba?

To dlaczego kupując samochód szukacie takiego z książką najlepiej z ASO ?
Jak się kupuje to się wymaga gruszek na wierzbie. Ale jak się eksploatuje to najlepiej jakby opałowę tolerował.

Data: 2009-10-08 14:40:16
Autor: marjan
Przegląd A po 90.000 km
Marek P. pisze:
[...]

True, true..

Przypomniał mi się wątek o gościu który sprzedawał Octavię w której pół roku wcześniej przejechał kawałek bez oleju (ktoś na grupie wrzucił odnośnik do forum) - kwintesencja cwaniactwa, ehh..

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-10-09 09:02:27
Autor: Maciek
Przegląd A po 90.000 km
marjan wrote:
Marek P. pisze:

Przypomniał mi się wątek o gościu który sprzedawał Octavię w której pół roku wcześniej przejechał kawałek bez oleju (ktoś na grupie wrzucił odnośnik do forum) - kwintesencja cwaniactwa, ehh..

Jakie to cwaniactwo? To madrosc. Co mial czekac az mu sie calkiem gdzies na trasie rozsypie.Ja juz 2 takie sprzedalem jezdzone przez chwile jeden bez oleju w silniku drugi bez "wody" w ukladzie chlodniczym.

Data: 2009-10-10 22:09:30
Autor: Grejon
Przegląd A po 90.000 km
Maciek pisze:

Jakie to cwaniactwo? To madrosc. Co mial czekac az mu sie calkiem gdzies na trasie rozsypie.Ja juz 2 takie sprzedalem jezdzone przez chwile jeden bez oleju w silniku drugi bez "wody" w ukladzie chlodniczym.

OIDP nie pochwalił się od razu, że silnik jest po przejściach. Dopiero ktoś z forumowiczów mu to wytknął.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Przegląd A po 90.000 km