Przegląd A po 90.000 km

Data: 2009-10-07 08:38:56
Autor: Marek P.
Przegląd A po 90.000 km
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

Data: 2009-10-07 11:26:39
Autor: Jan Strybyszewski
Przegląd A po 90.000 km
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

Data: 2009-10-07 12:04:15
Autor: Nex@pl
Przegląd A po 90.000 km
Jan Strybyszewski pisze:
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

W mercedesie rozrząd jest na łańcuchu ;)

Data: 2009-10-08 09:47:27
Autor: Jan Strybyszewski
Przegląd A po 90.000 km
Nex@pl pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

W mercedesie rozrząd jest na łańcuchu ;)

Moja wina nie widzialem ze chodzi o Merca.
Eee to 1300 to zaden pieniadz jak na taki samochod

Data: 2009-10-08 08:56:16
Autor: Grejon
Przegląd A po 90.000 km
Jan Strybyszewski pisze:
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

Na 90% to tam rozrząd _nie_ wchodzi.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-10-08 09:49:12
Autor: Jan Strybyszewski
Przegląd A po 90.000 km
Grejon pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Marek P. pisze:
A pytałes się co wchodzi w skład przeglądu?
Może warto wyda te 1300 ?

na 90% pewnie rozrzad a to kosztuje

Na 90% to tam rozrząd _nie_ wchodzi.

Wiem, myslalem ze chodzi o zwykle auto dla "plebsu"
pierwszy post mi gdzie wyparowal a w temacie ani slowa o marce.

Data: 2009-10-08 09:55:15
Autor: J_K_K
Przegląd A po 90.000 km

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hak5ir$l4p$2inews.gazeta.pl...
Wiem, myslalem ze chodzi o zwykle auto dla "plebsu"
pierwszy post mi gdzie wyparowal a w temacie ani slowa o marce.

"A"

:-)

Pzdr

JKK