Przeglad Filmow Darka Zaluskiego [WAW]

Data: 2009-10-03 13:45:10
Autor: Titus Atomicus
Przeglad Filmow Darka Zaluskiego [WAW]
Witam,
W Warszawie, w Kinotece (Palac Kultury), jeszcze do jutra jest przeglad filmow Darka Zaluskiego (filmy glownie gorskie, jakby ktos nie wiedzial).
Linka nie mam. Na ulotce jest telefon do organizatora:
022 6412249
bilety w cenie 14zl (ulgowy 12), karnet 50.
Dzis 3 cykle: Indie, filmy z Anna Czerwinska, Darek Zaluski jako operator
Jutro: Sacrum - Hiszpania i Etiopia, Moje wyprawy z Piotrem Morawskim, i na zakonczenie - Everest - Przesunac horyzont, z Martyna Wojciechowska...
TA

Data: 2009-10-04 23:52:38
Autor: Titus Atomicus
Przeglad Filmow Darka Zaluskiego [WAW]
In article <Titus_Atomicus-130F54.13451003102009@news.onet.pl>,

[...]

Dziwna sprawa.
Na tej Hiszpani i Etiopii moze tylko 20 osob bylo.
A filmy naprawde ciekawe byly.
Pierwszy o Antonio Gaudim, drugi o drodze pielgrzymkowej Camino de Santiago de Compostella, trzeci o skalnych kosciolach i klasztorach Etiopii.
Ale dopiero dopiero przy gorskich filmach sala jakos sie zapelnila...
TA

TA

Przeglad Filmow Darka Zaluskiego [WAW]