Przeglad Kina Niezaleznego odwolany

Data: 2009-04-25 00:07:16
Autor: Titus Atomicus
Przeglad Kina Niezaleznego odwolany
Witam,
Przeglad kina niezaleznego ktory mial sie odbyc w ten weekend w Kinotece (WAW)  - odwolany.

TA

Data: 2009-04-25 17:24:17
Autor: Grzegorz Brycki
Przeglad Kina Niezaleznego odwolany
Witam,
Przeglad kina niezaleznego ktory mial sie odbyc w ten weekend w Kinotece (WAW)  - odwolany.

Skąd ta informacja? Dlaczego?

--
Grzegorz Brycki,
Ja -> http://beczkasoli.pl/DO522

Data: 2009-04-25 19:37:05
Autor: Titus Atomicus
Przeglad Kina Niezaleznego odwolany
In article <gsv9v0$9p2$2@news.onet.pl>,
 Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> wrote:

> Witam,
> Przeglad kina niezaleznego ktory mial sie odbyc w ten weekend w Kinotece > (WAW)  - odwolany.

Skąd ta informacja? Dlaczego?

Z Kinoteki.
A chyba dlatego ze sie glowny sponsor czyli Urzad Miasta wycofal.

Nic to. Za to jest wczesny Woody Allen.

TA

Data: 2009-04-25 15:56:39
Autor: rs
Przeglad Kina Niezaleznego odwolany
On Sat, 25 Apr 2009 19:37:05 +0200,

> [...]

Skąd ta informacja? Dlaczego?

Z Kinoteki.
A chyba dlatego ze sie glowny sponsor czyli Urzad Miasta wycofal.

cieniasy.

Nic to. Za to jest wczesny Woody Allen.

tak obok tematu, w kwestii allena. tak jak nie specjalnie polecam
dokonania razem z jego kapela jazzowa, tak polecam jego wczesne stand
up acts. moze jest to dostepne na DVD. ja kupilem tylko wersje CD, ale
i tak boki zrywac. dowcip o przejechanym jeleniu mnie prawie zabil.
<rs>

Data: 2009-05-05 10:38:22
Autor: Seoman
rs wrote:
dowcip o przejechanym jeleniu mnie prawie zabil.

Dawaj.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-05-05 13:25:41
Autor: rs
Przeglad Kina Niezaleznego odwolany
On Tue, 5 May 2009 10:38:22 +0200, "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl>
wrote:

rs wrote:
dowcip o przejechanym jeleniu mnie prawie zabil.

Dawaj.

sciagnij sobie z netu. na pewno gdzies jest. plyta nazywa sie woody
allen "standup comic". <rs>

Data: 2009-05-06 10:25:46
Autor: Seoman
rs wrote:
sciagnij sobie z netu. na pewno gdzies jest. plyta nazywa sie woody
allen "standup comic". <rs>

Ale ja chcialem tylko zart :) W pracy nie mam czasu na ogladanie Allena, a w domu - obiecalem sobie solennie, ze nie bede wchodzil na grupy, bo to cholerny nalóg, wiec nawet nie bede mial jak sprawdzic :)

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-05-11 10:43:28
Autor: rs
Przeglad Kina Niezaleznego odwolany
On Wed, 6 May 2009 10:25:46 +0200, "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl>
wrote:

rs wrote:
[...]

nie umiem podrabiac glosu allena, w poscie, a juz w ogole atmosfery
panujacej wtedy w klubie. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-05-17 12:48:04
Autor: rs
wrote:

rs wrote:
[...]

znaj moje dobre serce. ripnalem tego losia. jest tutaj:
http://www.4shared.com/file/105830912/c29108ab/06_The_Moose.html
<rs>

Przeglad Kina Niezaleznego odwolany