Przegląd a opłata :>

Data: 2014-05-02 18:08:56
Autor: cef
Przegląd a opłata :>
W dniu 2014-05-02 11:50, miro pisze:

Jaka jest praktyka stacji diagnostycznych z ktĂłrych korzystacie w
przypadku gdy wynik przeglądu jest negatywny?

Nie wiem jak regulują to przepisy
(nigdy nie chciało mi się sprawdzać),
ale jak raz mi się zdarzyło, że nie przepuścili
mi samochodu, to dostałem kwit na 7 dni, żeby
naprawić i po 7 dniach sprawdzali tylko to -
na pewno nie płaciłem ponownie za przegląd.
(może jakaś miniopłata za przegląd uzupełniający była, ale to już nie pamiętam)
Przy drobiazgach, na które diagnosta przymykał oko, to albo
(jak mi zależało) podjeżdżałem w ciągu kilku dni i za darmo sprawdzał,
albo się nawet nie fatygowałem.

Przegląd a opłata :>