Przegląd a opłata :>

Data: 2014-05-02 18:00:16
Autor: Budzik
Przegląd a opłata :>
Użytkownik miro miro@tvn.pl ...

Jaka jest praktyka stacji diagnostycznych z których korzystacie w przypadku gdy wynik przeglądu jest negatywny?

bo korzystałem już z kilku rożnych stacji w krakowie i jak było coś nie tak to facet mówił że trzeba zrobić to i to, odjeżdżałem naprawiałem a za przegląd nic nie płaciłem

pojechałem na przegląd do salonu FIATA w którym samochód był kupowany, diagnosta mówi że wynik negatywny bo za dużo rdzy,
jakież było moje zdziwienie gdy zażądał 98zł!!!

No rzesz rozbój w biały dzień IMO, facet za 10 minutową pracę i stwierdzenie że samochód jest przerdzewiały, co każdy widzi, bierze 100zł, to ja mówię że rezygnuje i jadę z furą na szrot bo to się nie opłaca naprawiać ...

Raz mi sie zdarzyło, że kazali coś naprawic - nie wzieli pieniedzy.
Jak by wzieli to byłaby moja ostatnia wizyta w tym miejscu.

Przegląd a opłata :>