Przegląd a pęknięta szyba

Data: 2009-03-10 08:14:41
Autor: Adameo
Przegląd a pęknięta szyba
Od jakiegoś czasu mam pękniętą dość widocznie przednią szybe. Rysa jest na samym dole i już od dłuższego czasu nie powiększa się. Za tydzień przegląd i domyślam się, że diagnosta się będzie czepiał. Czy ktoś może polecić jakiś warsztat w Krakowie, gdzie przymkną oko?

Data: 2009-03-10 08:28:19
Autor: krz
Przegląd a pęknięta szyba
Adameo pisze:
[...]

Polecam wymianę szyby.

Data: 2009-03-10 08:31:11
Autor: Adameo
Przegląd a pęknięta szyba
Polecam wymianę szyby.

Stawiasz? Biore!

Data: 2009-03-10 12:59:05
Autor: Trzeci
Przegląd a pęknięta szyba
Dnia Tue, 10 Mar 2009 08:31:11 +0100, Adameo napisał(a):

Polecam wymianę szyby.

Stawiasz? Biore!

A jak gacie obesrasz, to też tak będziesz chodzić, bo cię nie stać
na pralkę?
ps. Sprzedaj samochód.

Data: 2009-03-10 08:10:44
Autor: BearBag
Przegląd a pęknięta szyba

A jak gacie obesrasz, to też tak będziesz chodzić, bo cię nie stać
na pralkę?
ps. Sprzedaj samochód.

tylko mi powiedz jak sie ma do obsranych gaci lekko peknieta szyba nie
wplywajaca w zaden sposob na widocznosc ani na bezpieczenstwo. Jak
pekniecie sie powiekszy to ok - do wymiany, ale jak jest od dluzszego
czasu np 4centymetrowe ponizej pola widzenia to co to komu
przeszkadza, Wycieraczki zaslaniaja czasem 10% powierzchni szyby i co
ty na to ? Tez je wymienisz na przezroczyste?
Przepis jest jak jest, troche na wyrost, zreszta jak wiele.

Data: 2009-03-10 16:25:21
Autor: krzysiek82
Przegląd a pęknięta szyba
BearBag pisze:
  > tylko mi powiedz jak sie ma do obsranych gaci lekko peknieta szyba nie
wplywajaca w zaden sposob na widocznosc ani na bezpieczenstwo.

Jeździłem dwa miesiące z pękniętą szybą w miejscu mało widocznym jeszcze na ciemnym pasie dolny, jeździłem ponieważ odkładałem kase na lakierowanie auta auta wiec i tak szyba była do wyciągnięcia. Moje plany jednak musiały ulec zmianie gdy w trasie zrobiła mi się pajęczyna na szybie, po prostu linie porozchodziły się po całej szybie. Szyba jest elementem konstrukcyjnym auta musi być wymieniona jeśli coś jest nie tak, bo ona usztywnia karoserie.

oczywiście mowa o szybach wklejanych :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-10 11:36:34
Autor: BearBag
Przegląd a pęknięta szyba

[...]

tak po prostu bez powodu w ciagu kilku sekund pajeczyna ci sie nie
zrobila, moze powiekszyc sie pekniecie od jednej krawedzi do drugiej,
nic nie stoi na przeszkodzie zeby po takim czyms udac sie autem do
domu i zamowic wymiane szyby.

Data: 2009-03-11 12:12:15
Autor: kamil
Przegląd a pęknięta szyba

"BearBag" <cactusek@gmail.com> wrote in message news:b55af858-f979-42a8-8edd-9c12696a5c7fz9g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

Zwlaszcza nic nie widzac. Stuknij sie w glowe, zanim kogos zabijesz.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-10 08:29:28
Autor: gregor
Przegląd a pęknięta szyba
Adameo pisze:
[...]

a jak to sie ma do lusterka, prawe mam na w pol pekniete nic wielkiego ale na wysokosci lusterka jest ryska, czy to problem dla kontrolera ?

gregor

Data: 2009-03-10 08:31:55
Autor: Adameo
Przegląd a pęknięta szyba
a jak to sie ma do lusterka, prawe mam na w pol pekniete nic wielkiego ale na wysokosci lusterka jest ryska, czy to problem dla kontrolera ?

Ile kosztuje lusterko a ile szyba?

Data: 2009-03-10 08:35:03
Autor: szerszen
Przegląd a pęknięta szyba

Użytkownik "Adameo" <rzygWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:71a0.00000021.49b61361newsgate.onet.pl...

[...]

jesli jest to peknietecie poza linia wycieraczek, to postaraj sie tak samochod uswinic, aby brud to zakryl, moze nie zauwazyc, w przeciwnym wypadku, na 80% nie dostaniesz przegladu i bedziesz musial albo wymienic i tak, albo kombinowac

mnie kiedys diagnosta pogonil bez przegladu, na wymiane szyby, jak zmienilem piora z mniejszych na wieksze, a w miejscach gdzie konczyly sie poprzednie krotsze szyba byla zmatowiona

Data: 2009-03-10 08:43:08
Autor: Vlad The Ripper
Przegląd a pęknięta szyba
[...]

Nie przejmuj się na zapas. Ja w swoim poprzednim samochodzie miałem na przedniej szybie odprysk o średnicy monety 50gr. Kupiłem samochód sprowadzony z Holandii i nie miałem problemów na pierwszym przegladzie w kraju ani na żadnym następnym, a odprysk był cały czas. Nie było zadnego przymykania oka. Podobno są jacyś magicy, którzy za niewielką kasę potrafią takie rzeczy naprawić. Było nawet kiedyś o tym na grupie.

Data: 2009-03-10 10:05:15
Autor: kamil
Przegląd a pęknięta szyba

"Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote in message news:gp55m4$ok7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Odprysk o ile nie jest w polu widzenia kierowcy, to nie powod do oblania przegladu, co innego pekniecie. Glownie dlatego, ze odprysk co najwyzej zamieni sie w ryse i jesli szkoda ci 50zl na naprawe go, to za pol roku bedziesz wymieniac szybe. Pekniecia moga po prostu rozbic szybe na wiekszej dziurze w drodze.

Naprawialem kilka tygodni temu odprysk (za darmo w ramach polisy ubezp.), w pol godziny fachowiec uwinal sie pod biurem i sladu praktycznie nie ma, pod slonce wyglada to jak mala kropla na szybie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-10 12:33:23
Autor: gacek
PrzeglÂąd a pĂŞkniĂŞta szyba
kamil wrote:
[...]

z naciskiem na może. Miałem 2 czy 3, przeszedłem 2 badania techniczne i jedną kontrolę drogową gdzie policjant się im intensywnie przyglądał.

Zadne nie uroslo, szyba poszla do wymiany, bo byla tak stara ze pod slonce nie szlo jechac.

gacek

Data: 2009-03-10 08:49:55
Autor: Hinek
Przegląd a pęknięta szyba

Użytkownik "Adameo" <rzygWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał

Za tydzień przegląd i  domyślam się, że diagnosta się będzie czepiał.
Czy ktoś może polecić jakiś
warsztat w Krakowie, gdzie przymkną oko?

I tak przy pierwszej kontroli zabiora Ci dowód rejestracyjny.
Jeśli nie masz pieniędzy na wymiane szyby, sprzedaj auto, bo potem
bez dowodu nikt go nie kupi.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-03-10 08:56:00
Autor: Adameo
Przegląd a pęknięta szyba
I tak przy pierwszej kontroli zabiora Ci dowód rejestracyjny.

Hahahah dobre. Myslisz, ze od wczoraj jestem na swiecie? Mialem juz kilka kontroli i na szybe nawet nikt nie spojrzal

Data: 2009-03-10 09:08:45
Autor: Artur Miller
Przegląd a pęknięta szyba

"Adameo" <rzygWYTNIJTO@buziaczek.pl> wrote in message news:71a0.00000025.49b61d10newsgate.onet.pl...
I tak przy pierwszej kontroli zabiora Ci dowód rejestracyjny.

Hahahah dobre. Myslisz, ze od wczoraj jestem na swiecie? Mialem juz kilka
kontroli i na szybe nawet nikt nie spojrzal

widać grzeczny jestes, albo nie trafiłeś na takiego co na piwo zbierał ... tacy to potrafią zakwestionowac odcień czerwieni gaśnicy ;)

@

Data: 2009-03-10 09:09:42
Autor: krzysiek82
Przegląd a pęknięta szyba
szybę wymienić i nie kombinować !!

--
krzysiek82

Data: 2009-03-10 11:29:12
Autor: Jacek Sowiński
Przegląd a pęknięta szyba
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gp57c6$n4j$2atlantis.news.neostrada.pl...
szybę wymienić i nie kombinować !!

ale to zbyt oczywiste dla autora,
on woli naściemniać diagnoście i policji, przecież to taka frajda jeździć z pęknieta szybą.
I jaki szpan. Wszystkie dresy ustępują mu z drogi a laski sikają ze szczęścia na sam widok jego szyby.
Pod żadnym pozorem nie naprawiaj tej szyby! stracisz u mnie conajmniej 10 pkt respektu jak to zrobisz.

Jacek

Data: 2009-03-10 11:30:10
Autor: Jacek Sowiński
Przegląd a pęknięta szyba
[...]

nie stać Cie na szybe i dorabiasz ideologie

Jacek

Data: 2009-03-12 00:29:10
Autor: Harnaś
Przegląd a pęknięta szyba
On 10 Mar, 08:14, "Adameo" <rzygWYTNI...@buziaczek.pl> wrote:
Od jakiegoś czasu mam pękniętą dość widocznie przednią szybe. Rysa jest na
samym dole i już od dłuższego czasu nie powiększa się.

W Sosnowcu jest warsztat, gdzie kleją pęknięte szyby. Facet ocenia,
czy naprawa ma sens i daje na to gwarancję. Jak się od razu sklei to
nie widać, że było klejone.
http://www.tedrex.pl/index.html

Przegląd a pęknięta szyba