Przegląd a pęknięta szyba

Data: 2009-03-10 08:49:55
Autor: Hinek
Przegląd a pęknięta szyba

Użytkownik "Adameo" <rzygWYTNIJTO@buziaczek.pl> napisał

Za tydzień przegląd i  domyślam się, że diagnosta się będzie czepiał.
Czy ktoś może polecić jakiś
warsztat w Krakowie, gdzie przymkną oko?

I tak przy pierwszej kontroli zabiora Ci dowód rejestracyjny.
Jeśli nie masz pieniędzy na wymiane szyby, sprzedaj auto, bo potem
bez dowodu nikt go nie kupi.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-03-10 08:56:00
Autor: Adameo
Przegląd a pęknięta szyba
I tak przy pierwszej kontroli zabiora Ci dowód rejestracyjny.

Hahahah dobre. Myslisz, ze od wczoraj jestem na swiecie? Mialem juz kilka kontroli i na szybe nawet nikt nie spojrzal

Data: 2009-03-10 09:08:45
Autor: Artur Miller
Przegląd a pęknięta szyba

"Adameo" <rzygWYTNIJTO@buziaczek.pl> wrote in message news:71a0.00000025.49b61d10newsgate.onet.pl...
I tak przy pierwszej kontroli zabiora Ci dowód rejestracyjny.

Hahahah dobre. Myslisz, ze od wczoraj jestem na swiecie? Mialem juz kilka
kontroli i na szybe nawet nikt nie spojrzal

widać grzeczny jestes, albo nie trafiłeś na takiego co na piwo zbierał ... tacy to potrafią zakwestionowac odcień czerwieni gaśnicy ;)

@

Data: 2009-03-10 09:09:42
Autor: krzysiek82
Przegląd a pęknięta szyba
szybę wymienić i nie kombinować !!

--
krzysiek82

Data: 2009-03-10 11:29:12
Autor: Jacek Sowiński
Przegląd a pęknięta szyba
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gp57c6$n4j$2atlantis.news.neostrada.pl...
szybę wymienić i nie kombinować !!

ale to zbyt oczywiste dla autora,
on woli naściemniać diagnoście i policji, przecież to taka frajda jeździć z pęknieta szybą.
I jaki szpan. Wszystkie dresy ustępują mu z drogi a laski sikają ze szczęścia na sam widok jego szyby.
Pod żadnym pozorem nie naprawiaj tej szyby! stracisz u mnie conajmniej 10 pkt respektu jak to zrobisz.

Jacek

Przegląd a pęknięta szyba