Przegląd a wpis do DR

Data: 2019-03-30 12:43:38
Autor: kk
Przegląd a wpis do DR
On 2019-03-30 11:31, Trybun wrote:

Wiadomość dla zainteresowanych - sprawa się wyjaśniła - w sumie nic się pod względem konieczności wymiany DR nie zmieniło, - nadal właściciel ma obowiązek go wymienić gdy brakuje miejsca na nowe wpisy o przeglądzie.

Możesz podać podstawę prawną?

Data: 2019-03-30 13:29:38
Autor: Trybun
Przegląd a wpis do DR
W dniu 2019-03-30 o 12:43, kk pisze:
On 2019-03-30 11:31, Trybun wrote:

[...]

Jest podana na zaświadczeniu o przeglądzie -  Dz.U..2106.1260 z późn. zm. Art78.2. - "Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w terminie nieprzekraczającym 30 dni starostę o zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w d.r.".

Data: 2019-03-30 14:08:02
Autor: kk
Przegląd a wpis do DR
On 2019-03-30 11:31, Trybun wrote:

[...]

To starostę zamierzasz zawiadamiać?

Data: 2019-03-31 12:05:25
Autor: Trybun
Przegląd a wpis do DR
On 2019-03-30 11:31, Trybun wrote:

[...]

Urząd starosty - czy organ który wydaje dowody i zajmuje się takimi sprawami.

Data: 2019-03-31 23:32:00
Autor: kk
Przegląd a wpis do DR
On 2019-03-30 11:31, Trybun wrote:

[...]

Jaką formę zawiadomienia przewidujesz?

Data: 2019-04-01 13:09:14
Autor: Trybun
Przegląd a wpis do DR
W dniu 2019-03-31 o 23:32, kk pisze:

Urząd starosty - czy organ który wydaje dowody i zajmuje się takimi sprawami.

Jaką formę zawiadomienia przewidujesz?

Nie ja, a sprawa chyba jasna - trzeba stawić się w urzędzie i porobić w dowodzie wymagane wpisy.

Data: 2019-04-01 18:44:47
Autor: kk
Przegląd a wpis do DR
On 2019-04-01 13:09, Trybun wrote:
[...]

Kiedy ... zawiadomić miałeś tylko

Data: 2019-04-03 11:18:57
Autor: Trybun
Przegląd a wpis do DR
W dniu 2019-04-01 o 18:44, kk pisze:
On 2019-04-01 13:09, Trybun wrote:
[...]

To ty mi powiedz. Przytoczyłem Ci przepis i wszelkie uwagi kieruj do niego.

Data: 2019-04-03 16:39:16
Autor: kk
Przegląd a wpis do DR
On 2019-04-01 13:09, Trybun wrote:
[...]

Więc mówię, że miałeś zgłosić a nie "stawić się w urzędzie i porobić w dowodzie wymagane wpisy". Tak generalnie. Nie przed czy po zmianach.

Przegląd a wpis do DR