Przeglad klimatyzacji - Kraków

Data: 2010-02-28 12:25:49
Autor: Man-Fred
Przeglad klimatyzacji - Kraków
Auto Swift na ul. Ostatniej 1A (tak z pamięci). Jeżdżę tam od lat i z czystym sumieniem mogę polecić. Tam nie tylko przeglądają, ale również czyszczą i naprawiają. W ub. roku wydawało mi się, że wszystko jest OK i chciałem tylko wymienić/sprawdzić czynnik. Sam na własne oczy zobaczyłem, jak mam nieszczelny jeden zaworek. Lepiej samemu przy tym nie grzebać, bo później może to sporo kosztować.

Użytkownik "DingDong" <blebel@eee.pl> napisał w wiadomości news:hmc859$1el$1news.onet.pl...
Witam,
gdzie w Krakowie moge wykonac przeglad klimatyzacji. Chodzi mi o
warsztaty inne niz ASO. Co polecacie?  Jakie sa ceny przegladu i uzupelnienia czynnika?

Pozdrawiam,

P.S. Pacjent to Skoda Fabia.

Data: 2010-03-01 08:30:42
Autor: Pszemol
"Man-Fred" <mirek.mrozowicz@dziennik.krakow.pl> wrote in message news:hmdjma$7dr$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Wymienić czynnik??? A po co miałbyś to robić??? Kto zaleca wymianę???

Widzę, że niektórzy aż się proszą aby im wyciągano pieniądze z portfeli.

Generalna zasada jest taka, że jak coś nie jest zepsute to się tego nie naprawia.

Przeglad klimatyzacji - Kraków