Przegląd samochodu Feuvert-Norauto?

Data: 2009-05-03 21:36:00
Autor: Maciek
Przegląd samochodu Feuvert-Norauto?
macko pisze:
stanie wykonać taki przegląd przyzwoicie? Nie chciałbym żeby za 150zł goście sprawdzili mi światła i ciśnienie w kołach bo z tym sobie sam poradze.
Myślicie że wogóle taki przegląd ma sens czy to jedynie uspokajanie własnych obaw? Dodam że autko mam leciwe, przebieg też nie mały ale regularnie serwisowane i przy (prawie)codziennym użytkowaniu nie sprawia problemów.
IMHO kasa w błoto. Lepiej już jedź na pierwszą z brzegu stację kontroli
pojazdów i zapłać za przegląd, tylko zażycz sobie taki prawdziwy, a nie
do wbicia w dowód - tam przynajmniej sprawdzą Ci zawieszenie na
szarpakach, skuteczność hamulców i ustawienie świateł. Poziom płynów,
stan opon i piórek w wycieraczkach, to chyba potrafisz sam ocenić? ;-)

Maciek

Przegląd samochodu Feuvert-Norauto?