Przegląd samochodu Feuvert-Norauto?

Data: 2009-05-05 10:39:56
Autor: Chris
Przegląd samochodu Feuvert-Norauto?
Internauta macko (kovaleczek_WYTNIJ_@interia.pl) w wiadomości
news:gthodh$mvo$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

Cześć,

potrzebuję zrobić przed wakacyjny przegląd samochodu. Przeglądając strony różnych warsztatów trafiłem na ofertę Feuverta i Norauto. Firmy te
wykonują  takie przeglądy a cena zależy od zakresu czynności. Teraz tylko
pojawia się  pytanie czy takie sieciowe warsztaty o których krążą różne
opinie są w  stanie wykonać taki przegląd przyzwoicie? Nie chciałbym żeby
za 150zł goście  sprawdzili mi światła i ciśnienie w kołach bo z tym sobie
sam poradze. Myślicie że wogóle taki przegląd ma sens czy to jedynie
uspokajanie własnych  obaw? Dodam że autko mam leciwe, przebieg też nie
mały ale regularnie  serwisowane i przy (prawie)codziennym użytkowaniu nie
sprawia problemów.

Jedż do ASO i za max 200zł masz porządnie zrobiony przegląd.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-05-05 17:57:43
Autor: Piotrek
Przegląd samochodu Feuvert-Norauto?
Jedż do ASO i za max 200zł masz porządnie zrobiony przegląd.

i cala kartke A4 zapisana co masz do wymiany wg ASO :)
daj spokoj, bywalem na przegladach sezonowych(te darmowe wiosenne) i widzialem co sie tam wyprawia.
na szczescie mialem kolege ktory tez pracowal w tym ASO i mlodego pogonil odrazu jak zobaczyl co mi wypisali.
- daj spokoj to moj kolega nie przeginaj z tym naciaganiem :)

takie realia :)
ASO zarabia najwiecej na serwisie wiec im zalezy zeby wymienic jak najwiecej(jak to mowia gumy czarne na czarniejsze :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-05-14 13:58:27
Autor: vpw
Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:gtpni8$uca$1opal.futuro.pl...
[...]

Też mam takie wrażenie. Ja dostałem listę usterek w samochodzie do wymiany natychmiast (wahacze, amortyztory, maglownica - praktycznie pół zawieszenia). Po weryfikacji u niezależnego serwisanta, większość rzeczy okazała się po prostu "nie nowa" i przejeździła ponad 4 lata bez śladów zużycia. Gdybym chciał się na to zgodzić to bym był jakieś 6-8 tys w plecki.

--
vpw

Przegląd samochodu Feuvert-Norauto?