Przegl?d techniczny - brak miejsca - karteczka i.......

Data: 2011-02-07 20:37:46
Autor: qnick
Przegl?d techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
W dniu 2011-02-07 19:54, ALGI pisze:
Jak już nie mam miejsca w dowodzie rejestracyjnym na pieczątkę to dostaję
karteczkę, z którą musze się udać do wydziału komunikacji aby wydali mi
nowy dowód rejestracyjny.

Pytania brzmią:
- ile czasu mogę jeździć z tą karteczką?
- ile czasu trwa wydanie nowego dowodu?

Akurat mi przegląd wypada tuż przed wyjazdem i zastanawiam się czy dam radę
obrócić "na karteczce"...

Zaświadczenie z badania technicznego jest ważne 30 dni od dnia wydania pomimo tego że termin następnego badania jest wpisany za rok. W wydziale komunikacji jak pojedziesz wyrobić nowy dowód rejestracyjny dostaniesz pozwolenie czasowe (miękki dowód) na miesiąc i z tym możesz jeździć, natomiast zaświadczenie z badania technicznego nie jest dokumentem uprawniającym do poruszania się po drodze jest tylko potwierdzeniem wykonania badania technicznego.

Data: 2011-02-07 21:13:20
Autor: Axel

"qnick" <rpajorek@op.pl> wrote in message news:iiphmb$l73$1news.onet.pl...

[...]

Jakis przepis na ten temat?

--
Axel

Data: 2011-02-07 21:54:38
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Axel" <axel@op.niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:iipjp3$khv$1inews.gazeta.pl...

[...]

wykaż sie i sam poszukaj. Ja tylko potwierdzam powyższe słowa.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Sprzedam P309 1992 1,4 ważne OC+przegląd
Jeżdzący, w ciągłekj eksploatacji
Cena 1300zł !!!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1446313255

Data: 2011-02-08 09:31:47
Autor: Axel
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message

[...]

Ja twierdze, ze takiego przepisu nie ma. Jesli twierdzisz, ze jest, to go znajdz.

--
Axel

Data: 2011-02-08 18:22:42
Autor: scob
W dniu 2011-02-08 09:31, Axel pisze:
"Kuba (aka cita)"<yes.or.no@wp.pl>  wrote in message

Za�wiadczenie z badania technicznego jest wa�ne 30 dni od dnia wydania
pomimo tego �e termin nast�pnego badania jest wpisany za rok.
Jakis przepis na ten temat?
wyka� sie i sam poszukaj. Ja tylko potwierdzam powy�sze s�owa.

Ja twierdze, ze takiego przepisu nie ma. Jesli twierdzisz, ze jest, to go
znajdz.

sam sobie znajdĹş ;-)

Forum.diagnosta.pl

Data: 2011-02-08 20:57:42
Autor: Axel

"scob" <997scob@tlen997.pl> wrote in message news:iiruhu$3rl$1mx1.internetia.pl...

--
Axel>>>>> Za�wiadczenie z badania technicznego jest wa�ne 30 dni od dnia wydania
[...]

Czyli nie ma przepisu, skoro nie jestes w stanie go przytoczyc.

Data: 2011-02-08 20:04:29
Autor: qnick
Przegl?d techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
W dniu 2011-02-08 09:31, Axel pisze:

Ja twierdze, ze takiego przepisu nie ma. Jesli twierdzisz, ze jest, to go
znajdz.

  To proponuję poczytać KPA.

Przegl?d techniczny - brak miejsca - karteczka i.......