Przegl?d techniczny - brak miejsca - karteczka i.......

Data: 2011-02-08 13:28:01
Autor: Filip KK
Przegl?d techniczny - brak miejsca - karteczka i.......
W dniu 2011-02-07 19:54, ALGI pisze:
Jak już nie mam miejsca w dowodzie rejestracyjnym na pieczątkę to dostaję
karteczkę, z którą musze się udać do wydziału komunikacji aby wydali mi
nowy dowód rejestracyjny.

Pytania brzmią:
- ile czasu mogę jeździć z tą karteczką?

Tydzień.

- ile czasu trwa wydanie nowego dowodu?

Nie wiem, zadzwoń to się dowiesz.

Akurat mi przegląd wypada tuż przed wyjazdem i zastanawiam się czy dam radę
obrócić "na karteczce"...

Przegl?d techniczny - brak miejsca - karteczka i.......