Przegląd w ASO, czy gdzie indziej

Data: 2017-04-19 21:00:43
Autor: Budzik
Przegląd w ASO, czy gdzie indziej
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

Kolega ma auto dwa miesiące po gwarancji, więc nie musi już robić przeglądów w ASO. Jak twierdzi "ma pozytywne doświadczenia" i chciałby nadal robić u nich. Wstępnie policzono mu koszt 900 zł (skoda superb 2.0 tdi dsg). Ja mu wyliczyłem koszt kompletu filtrów plus olej na 350 zł - komplet filtrów Bosch + olej Mobil One.
Myślę, że 550 zł za robociznę przy przeglądzie to "ciut" dużo.
Ile Waszym zdaniem może kosztować zwykły przegląd takiego auta z wymianą filtrów i oleju?

A filtr paliwa? One bywają drogię (do mojego dizelka niecałe 200zł)
Masz zaufanego mechanika? Bo o ASO i takich duzych aso podobnych serwisach to różne historie słyszalem włacznie z takimi ze wzieli za wymiane oleju a wymieniali pol a reszte w oszczednosci. Chociaz z drugiej strony o małych ale tam przynajmniej mozna się umówić ze poczekasz i bedziesz widział jak mechanik robi :)

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Przegląd w ASO, czy gdzie indziej