Przegląd w ASO, czy gdzie indziej

Data: 2017-04-19 23:44:35
Autor: yabba
Przegląd w ASO, czy gdzie indziej
Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości news:od8bl1$3sv$1node1.news.atman.pl...
Kolega ma auto dwa miesiące po gwarancji, więc nie musi już robić przeglądów w ASO. Jak twierdzi "ma pozytywne doświadczenia" i chciałby nadal robić u nich. Wstępnie policzono mu koszt 900 zł (skoda superb 2.0 tdi dsg). Ja mu wyliczyłem koszt kompletu filtrów plus olej na 350 zł - komplet filtrów Bosch + olej Mobil One.
Myślę, że 550 zł za robociznę przy przeglądzie to "ciut" dużo.
Ile Waszym zdaniem może kosztować zwykły przegląd takiego auta z wymianą filtrów i oleju?

Najpierw sprawdź co wchodzi w zakres tego przeglądu?

--
Pozdrawiam,

yabba

Przegląd w ASO, czy gdzie indziej