Przegląd w ASO, czy gdzie indziej

Data: 2017-04-20 10:18:04
Autor: Chris
Przegląd w ASO, czy gdzie indziej
W dniu 2017-04-19 o 20:52, Jacek pisze:
Ile Waszym zdaniem może kosztować zwykły przegląd takiego auta z wymianą
filtrów i oleju?

FORD MOTORCRAFT SERVICE
sprawdzenie pojazdu
wymiana oleju silnikowego*
wymiana filtra oleju
wymiana filtra powietrza
w cenie 279 PLN

* Ford Motoraft 5W30 913C.

+ koszta przeglądu okresowego (państwowy) to o ile pamiętam ~95 zł (urzędowa cena)

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-04-20 21:44:32
Autor: Mateusz Bogusz
Przegląd w ASO, czy gdzie indziej
FORD MOTORCRAFT SERVICE
sprawdzenie pojazdu
wymiana oleju silnikowego*

130zł

wymiana filtra oleju

25zł

wymiana filtra powietrza

węglowy 30zł

w cenie 279 PLN

* Ford Motoraft 5W30 913C.

I stówka za "sprawdzenie pojazdu" z wymianą. Czyli jak na ASO, to można by nie poznać gdyby nie szyld przed wjazdem.

Jedno pytanie, najpierw zrobili "sprawdzenie pojazdu", a potem przegląd techniczny w tym samym miejscu?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-04-21 09:39:39
Autor: Chris
W dniu 2017-04-20 o 21:44, Mateusz Bogusz pisze:
Jedno pytanie, najpierw zrobili "sprawdzenie pojazdu", a potem przegląd
techniczny w tym samym miejscu?

Nie bardzo rozumiem pytania :) tam gdzie byłem w ASO na w/w przeglądzie to mają też urzędową stację kontroli pojazdów więc wszytko można zrobić w jednym miejscu.
A co robili fizycznie tego nie powiem bo nie wiem, auto oddaje się do dyspozycji ASO, odbiór auta miałem za 2 czy 3 godziny.
Na plus dochodzi jeszcze informacja i serwisie w historii auta, chyba że komuś zależy na tym żeby stan licznika nigdzie nie był zachowany :)