Przegląd w ASO, czy gdzie indziej

Data: 2017-04-20 18:01:37
Autor: Cavallino
Przegląd w ASO, czy gdzie indziej
W dniu 19-04-2017 o 20:52, Jacek pisze:
Kolega ma auto dwa miesiące po gwarancji, więc nie musi już robić
przeglądów w ASO. Jak twierdzi "ma pozytywne doświadczenia" i chciałby
nadal robić u nich. Wstępnie policzono mu koszt 900 zł (skoda superb 2.0
tdi dsg). Ja mu wyliczyłem koszt kompletu filtrów plus olej na 350 zł -
komplet filtrów Bosch + olej Mobil One.

Wątpię - w ASO na pewno liczą więcej.
Niech weźmie własne filtry i olej, robocizna na pewno jest niższa niż 550.
Ob

Data: 2017-04-20 21:46:02
Autor: Mateusz Bogusz
Przegląd w ASO, czy gdzie indziej
Wątpię - w ASO na pewno liczą więcej.
Niech weźmie własne filtry i olej, robocizna na pewno jest niższa niż 550.

Zgadzam się, z własnymi częściami zostanie mu 150-250zł w kieszeni.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Przegląd w ASO, czy gdzie indziej