Przegląd w Lądku ?

Data: 2009-09-21 10:34:27
Autor: Andy
Przegląd w Lądku ?
Witam

Jak tam, ma ktoś jakieś przemyślenia po wizycie ? Lepiej, gorzej niż rok temu ?

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-09-21 15:48:58
Autor: Waldek Brygier
Przegląd w Lądku ?
Andy wrote:
Jak tam, ma ktoś jakieś przemyślenia po wizycie ? Lepiej, gorzej niż
rok temu ?

Jako, że miałem nieco przerwy w udziale w PFG, to trudno mi się wypowiadać, czy było lepiej, czy gorzej. Mnie w tym roku się podobało, było trochę imprez towarzyszących, poznałem kilku wspaniałych ludzi, wygrał film (Nagroda Publiczności), który był moim faworytem (zwłaszcza po śniadaniu w towarzystwie głównego bohatera), ogólnie rzecz biorąc: nieźle się bawiłem :-)

Moje relacje (wraz z bogatym materiałem zdjęciowym) są na stronie www.naszesudety.pl

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-09-22 07:42:19
Autor: Andy
Przegląd w Lądku ?

Użytkownik "Waldek Brygier" <hejszowina@republika.pl> napisał w wiadomości news:h980c3$kt4$1news.onet.pl...
Andy wrote:
[...]

mnie trochę poraziły problemy techniczne, w niedzielę seans w Geovicie na 11. Po 5 minutach filmem zaczęło szarpać. Trochę to trwało zanim przyniesiono notebooka, urochomiono i cofnięto film do początku. Pani powiedziała, że to nie ich wina i takie materiały dostają. Przecież chyba oglądają je przed seansem ?Potem spadła zasłona i zaczęło dawać po oczach, nikt nie pofatygował się, żeby ją zasłonić. Tuż przed końcem zawiecha notebooka, kilka minut pauzy zanim ktoś z obsługi w ogóle się zjawił, potem reset i ponowne uruchamianie windowsa, szukanie fragmentu itp. Myślę, że w sumie z 10-15 minut problemów technicznych było. Nawet przepraszam nie usłyszałem. Ogólnie było za drogo dla mnie, chyba więcej się tam nie pojawię. Dobrze, że chociaż pole namiotowe było tam gdzie 2 lata temu, a nie na boisku na jakimś wigwizdowie, albo w centrum, tam gdzie jak właścicielka mówiła "dzieciaki kamieniami potrafią namiot obrzucić" :)

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-09-22 09:45:50
Autor: Waldek Brygier
Przegląd w Lądku ?
Andy wrote:
mnie trochę poraziły problemy techniczne, w niedzielę seans w
Geovicie

Geovita chyba zatem była dość pechowa, bo byłem tam na spotkaniu ze
slacklinowcami i też były problemy techniczne. Nie raziły mnie jednak
zbytnio, jak i innych, no bo ludzie gór to twarde są , a poza tym było
przepraszam ze strony chłopaków i na dodatek w trakcie problemów coś tam
mówili o swoich dokonaniach
Generalnie dobrze oceniam Przegląd, może spodziewałeś się czegoś więcej,
stąd ta frustracja?

pozdrawiam

Data: 2009-09-22 10:13:49
Autor: Andy
Przegląd w Lądku ?

Użytkownik "Waldek Brygier" <hejszowina@republika.pl> napisał w wiadomości news:h99vfd$ec9$1news.onet.pl...
Andy wrote:
[...]

nie, frustracja nie :) To zwykły brak profesjonalizmu, którego oczekiwałem za te 10zł :) To było do przewidzenia, oglądali płyty na kompie przed przeglądem, a że płyty z były ze zwykłej nagrywarki, a nie tłoczone, to zwykły odtwarzacz w projektorze którego używali nie dawał sobie rady z błędami, które na kompie były niezauważalne.

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-09-22 04:12:01
Autor: Slawomir Gorniak
Przegląd w Lądku ?
On Sep 22, 11:13 am, "Andy" <so...@poczta.onet.pl> wrote:
nie, frustracja nie :) To zwykły brak profesjonalizmu, którego oczekiwałem
za te 10zł :)

Mam wrazenie ze za 10 zl to nawet niektore teatry amatorskie nie
wpuszczaja.. ;)

S.

Data: 2009-09-22 06:46:20
Autor: serak
Przegląd w Lądku ?
A czy istnieje możliwość pozyskania niektórych filmów? Wypożyczenia,
kupienia, celem wspólnego ogladnięcia w kameralnym gronie?

Data: 2009-09-22 17:47:04
Autor: Waldek Brygier
Przegląd w Lądku ?
serak wrote:
A czy istnieje możliwość pozyskania niektórych filmów? Wypożyczenia,
kupienia, celem wspólnego ogladnięcia w kameralnym gronie?

We Wrocławiu zorganizuję pewnie w listopadzie spotkanie z bohaterem filmu, który zdobył nagrodę publiczności, wtedy też będzie można będzie obejrzeć ten film w mniejszym gronie :-)