Data: 2012-07-17 18:00:30 | |
Autor: PiteR | |
Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone | |
na ** p.m.s ** jerzy.n pisze tak:
To może być ciekawe ile pojazdów pójdzie na złom, jazda za To styl jazdy sprawia największe zagrożenie a nie stan techniczny. W życiu, tylko raz widziałem jak peżotowi partner jedno koło zrobiło się bardziej. Nigdy na mnie nic nie wypadło, nigdy na nic nie najechałem. Za to widziałem setki debili w nowych samochodach. To są ludzie którzy nie szanują cudzych pieniedzy ani swoich. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-07-17 18:38:24 | |
Autor: jerzy.n | |
Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone | |
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA093B730C70CFelektroniklocalhost.net... na ** p.m.s ** jerzy.n pisze tak: Z tymi pojazdami jest chyba tak ,kiedys samochod był cenowo niedostepny dla wiekszosci ,dzisiaj mozna za grosze kupic grata i grzac ile fura wyrobi i to czesto bez papierów.Już dalej odpowiadam, strach jechać za niektórymi pojazdami gdzie niezbędna może być maska gazowa,chmura spalin dobija ..Następnie chce wspomnieć o sypiących się ciężarówkach które jeżdżą na zasadzie dobrej woli Pana Boga i za chwile może odpaść koło .Dziwne to wszystko ... ale to nic, po każdym weekendzie policja zabiera setki praw jazdy ale ludzie dalej jeżdżą ,dziwne to wszystko. |
|
Data: 2012-07-17 21:00:02 | |
Autor: PiteR | |
Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone | |
na ** p.m.s ** jerzy.n pisze tak:
dzisiaj mozna za grosze kupic grata i grzac ile fura wyrobi teraz biedni jeżdzą eko :) -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2012-07-17 23:30:42 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone | |
Powitanko, Z tymi pojazdami jest chyba tak ,kiedys samochod był cenowo niedostepny dla Ja tam nie tesknie za czasami, gdy samochod (i wszystko poza octem) byl trudno dostepny. Kiedys tez przekraczalo wyobraznie, ze telefon mozna wszedzie nosic ze soba, a w domu miec komputer. Samochod jest normalna rzecza powszechnego uzytku, jedni kupuja najlepsza fure jaka sie da i co 3 lata zmieniaja, inni kupuja taka, na jaka ich stac, jeszcze inni nie robia religii z samochodu i wola wydac na cos innego, a samochod byleby jezdzil i przechodzil przeglady. Minely czasy, gdy mozna bylo zaszpanowac samochodem i bylo sie wyjatkowym, jesli sie bylo jego posiadaczem. I bardzo dobrze, ze te czasy minely. W statystykach policji mozesz sobie wyszukac ile wypadkow zostalo spowodowanych zlym stanem technicznym samochodu, AFAIR to sa pojedyncze przypadki. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-07-18 14:41:14 | |
Autor: anacron | |
Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone | |
W dniu 2012-07-17 23:30, Pawel "O'Pajak" pisze:
W statystykach policji mozesz sobie wyszukac ile wypadkow zostalo Według EU około 7 czy 8 procent z tego co pamiętam. Stąd te nowe przepisy. Jednakże ze statystykami wypadków jest trochę jak ze statystykami przyczyn pożarów. W przypadku tych drugich, gdy nie można znaleźć przyczyny pożaru, wpisuje się (jeśli tylko budynek miał instalacje elektryczną) zwarcie w instalacji elektrycznej i powie Ci to każdy specjalista w tej dziedzinie. W przypadku statystyk wypadków jeśli nie ma innej rzucającej się w oczy przyczyny wpisuje się niedostosowanie prędkości do warunków... Niestety w zazwyczaj dowody niesprawności pojazdu niszczone są w momencie uderzenia, a policjantom nie chce się badać realnych przyczyn, tak jak to działo się przez dwa lata w Trzemesznie na skrzyżowaniu z wadliwie działającą sygnalizacją. Zresztą statystyką można udowodnić dosłownie wszystko i wszystkiemu zaprzeczyć. |
|
Data: 2012-07-18 16:12:20 | |
Autor: J.F | |
Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone | |
Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
W dniu 2012-07-17 23:30, Pawel "O'Pajak" pisze: W statystykach policji mozesz sobie wyszukac ile wypadkow zostalo Według EU około 7 czy 8 procent z tego co pamiętam. Stąd te nowe Ale jest tez druga strona - ile razy miales wypadek, czy tez sytuacje grozaca wypadkiem z przyczyn technicznych ? Owszem, ludziom sie kola urywaja, przewody hamulcowe pekaja - ale to jest margines. Zreszta rzadko mozliwy do wychwycenia na przegladzie, bo o ile rdze na przewodach jeszcze widac, to stanu lozyska czy przegubu nie. Ja jezdzilem 20 letnim autem, o ktore od 8 lat kompletnie nie dbalem i do konca dobrze jezdzilo. Ale to sierra byla, teraz takich aut nie robia :-) Z urwanym amortyzatorem (nie, nie w scierce) tez daje sie jechac, rzeklbym niewiele gorzej z 4 dobrymi. Z dwoma urwanymi na jednej osi sie nie da jechac, ale bezpiecznie zwolnic sie daje. Albo teraz - na przegladzie mi mowia ze opony zdarte. Jakos dlugo nie bylo okazji wymienic, w miedzyczasie deszcz padal ... no i czyja by to byla wina gdybym w poslizg wpadl - stanu technicznego czy niedostosowania predkosci do warunkow ? Ale ja w deszcz profilaktycznie zawsze zwalniam. Choc w sumie ... przyznaje, koledze ABS wysiadl i mu potrafil odpuscic hamulec w krytycznym momencie. Do wypadku nie doszlo, ale moglo. Tez raczej nie do wykrycia na przegladzie. Ja w sumie tez ostatnio zbyt ambitnie chialem skrecic w lewo, i przegub ukrecilem. I tez moglo dojsc do wypadku, i znow - trudne do wykrycia na przegladzie, choc ja slyszalem ten przegub i wczesniej. J. |
|
Data: 2012-07-18 17:34:27 | |
Autor: anacron | |
Przegl�dy techniczne b�d� mocno zaostrzone | |
W dniu 2012-07-18 16:12, J.F pisze:
UĹźytkownik "anacron" napisaĹ w wiadomoĹci grup WidziaĹem jak odpada koĹo od naczepy, na szczÄĹcie nie jechaĹem z naprzeciwka, na szczÄĹcie nikt nie jechaĹ od tamtej strony. Z osobowych to widziaĹem tylko jak facet wjechaĹ w kiosk, bo koĹa przestaĹy wspĂłĹpracowaÄ z kierownicÄ . OsobiĹcie wydachowaĹem Matiza na teĹcie Ĺosia (tfu psa) bo amortyzatory byĹy niesprawne (paradoksalnie 4 dni później miaĹy zostaÄ zmienione). |
|
Data: 2012-07-18 18:16:18 | |
Autor: J.F | |
Przegl�dy techniczne b�d� mocno zaostrzone | |
UĹźytkownik "anacron" napisaĹ w wiadomoĹci
W dniu 2012-07-18 16:12, J.F pisze: Ale jest tez druga strona - ile razy miales wypadek, czy tez sytuacje WidziaĹem jak odpada koĹo od naczepy, na szczÄĹcie nie jechaĹem z Raz przez ostatnie 20 lat ? Inna sprawa ze ja i wypadki rzadko widuje i statystyka to potwierdza :-) to widziaĹem tylko jak facet wjechaĹ w kiosk, bo koĹa przestaĹy A probowales po wymianie ? Bo moze tylko sie wydawalo ze niesprawne, wiele samochodow testu losia nie przechodzi, choc ostatnio to oznaka bledu w programie :-) J. |
|
Data: 2012-07-18 19:05:39 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone | |
Powitanko,
Według EU około 7 czy 8 procent z tego co pamiętam. Strasznie kiepskie te samochody w UE maja;-) Stąd te nowe I tu sie mylisz. Z pewnoscia nie o bezpieczenstwo chodzi, tylko o kase. W kapitalizmie o sprzedazy decyduje m.in. atrakcyjnosc oferty, w UE decyzje urzednikow podjete dzieki lobbingowi paru firm (swietlowki, ROHS i pare innych rzeczy). Stacja diagnostyczna nie jest w stanie wykryc wielu rzeczy decydujacych o bezpieczenstwie. Nikt nie bedzie ultradzwiekami badal zawieszenia, czy nie ma mikropekniec, nie beda badac ile okladzin klockow zostalo, czy poduchy odpala w razie czego itd. Nawet samolotow sie tak nie bada przy kazdym przegladzie. Gdyby chodzilo o bezpieczenstwo, to male samochody nie dopuszczanoby do ruchu, tymczasem bez problemu rejestruje sie samochody majace np. 1 gwiazdke w NCAP, a na filmach widac jak sie gnie kabina, jakby byla z papieru. Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |