Przeglądarka Chrome

Data: 2010-11-12 14:19:57
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
Mam problem z Chrome od wersji 7.x.x.x  w górę.

Na starej 6.x.x.x obrazki we flashu wyświetlały mi się dobrze ale nowe pokazują tylko kawałem paska.

Przykład:

http://www.bezwypadkowy.net/forum/47-hydepark/3605-wyprzeda-aut-100-bezwypadkowe

i po kliknięciu na obrazek zamiast całego pasek:

http://www.webpagescreenshot.info/img/933365-1112201030906pm.jpg

Czemu to gówno nie chce się rozwinąć jak dawniej ?? na FF i IE wszystko jest OK tak samo jak na starym Chrome (tylko skubany sam mi się aktualizuje do nowego gówna)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-12 15:30:27
Autor: boxfish
Przegldarka Chrome
W dniu 2010-11-12 14:19, Chris pisze:
Mam problem z Chrome od wersji 7.x.x.x w gr.

Na starej 6.x.x.x obrazki we flashu wywietlay mi si dobrze ale nowe
pokazuj tylko kawaem paska.

Przykad:

http://www.bezwypadkowy.net/forum/47-hydepark/3605-wyprzeda-aut-100-bezwypadkowe

i po klikniciu na obrazek zamiast caego pasek:

http://www.webpagescreenshot.info/img/933365-1112201030906pm.jpg

Czemu to gwno nie chce si rozwin jak dawniej ?? na FF i IE wszystko
jest OK tak samo jak na starym Chrome (tylko skubany sam mi si
aktualizuje do nowego gwna)

Padnity mostek poudniowy

Data: 2010-11-12 17:41:32
Autor: Doxent
Przeglądarka Chrome
Czemu to gówno nie chce się rozwinąć jak dawniej ?? na FF i IE wszystko jest OK tak samo jak na starym Chrome (tylko skubany sam mi się aktualizuje do nowego gówna)

mam to samo, FF i Opera działają a Chrome nie.

Data: 2010-11-12 18:09:05
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 17:41, Doxent pisze:
Czemu to gówno nie chce się rozwinąć jak dawniej ?? na FF i IE
wszystko jest OK tak samo jak na starym Chrome (tylko skubany sam mi
się aktualizuje do nowego gówna)

mam to samo, FF i Opera działają a Chrome nie.

Śmieszne to że stara wersja Chrome działa a nowa już nie.

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-12 18:53:00
Autor: qwerty
Przeglądarka Chrome
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibjsbj$m3g$1@inews.gazeta.pl...
Śmieszne to że stara wersja Chrome działa a nowa już nie.

Zmień zasilacz. Widać nowy chrome obciąża bardziej procesor i brakuje mocy w zasilaczu.

Data: 2010-11-12 19:36:43
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 18:53, qwerty pisze:

Śmieszne to że stara wersja Chrome działa a nowa już nie.

Zmień zasilacz. Widać nowy chrome obciąża bardziej procesor i brakuje
mocy w zasilaczu.

Inteligencją to ty nie grzeszysz :) zmienić zasilacz w laptopie ... hahaha :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-12 20:00:20
Autor: Worfik
Przegldarka Chrome
Uytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:ibk1ft$b1l$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-12 18:53, qwerty pisze:

mieszne to e stara wersja Chrome dziaa a nowa ju nie.

Zmie zasilacz. Wida nowy chrome obcia bardziej procesor i brakuje
mocy w zasilaczu.

Inteligencj to ty nie grzeszysz :) zmieni zasilacz w laptopie ... hahaha :)

Masz racje. Baran co niemiara. Kazdy glupi wie, ze to wina jakiegos wybrzuszonego kondensatora na plycie glownej. Elektrony nie dochodza tak jak powinny, podobnie jak w listwach Animki, i po prostu niektore pakiety sie spozniaja. Ot cala tajemnica;)

Data: 2010-11-12 20:24:21
Autor: Chris
Przegldarka Chrome
W dniu 2010-11-12 20:00, Worfik pisze:

[...]

:)

[...]

Nastpny co widzia pyt tylko w pudeku na wystawie w sklepie :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie byo wrakiem

Data: 2010-11-12 20:37:45
Autor: qwerty
Przeglądarka Chrome
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ibk1ft$b1l$1@inews.gazeta.pl...
Inteligencją to ty nie grzeszysz :) zmienić zasilacz w laptopie ...
hahaha :)

Twój laptop nie potrzebuje zasilania (perpetum mobile)?

Data: 2010-11-12 21:01:36
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 20:37, qwerty pisze:

Inteligencją to ty nie grzeszysz :) zmienić zasilacz w laptopie ...
hahaha :)

Twój laptop nie potrzebuje zasilania (perpetum mobile)?

Zasilacz jest odpowiednio dobrany do parametrów laptopa i nie trzeba go zmieniać .. czekam na inne propozycje geniusza :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-12 22:12:35
Autor: JoteR
Przeglądarka Chrome
"Chris" napisał:

Zasilacz jest odpowiednio dobrany do parametrów laptopa
i nie trzeba go zmieniać

Więc o czym chciałeś *tu* porozmawiać?

.. czekam na inne propozycje

pl.comp.os.ms-windows.winnt

JoteR

Data: 2010-11-12 22:29:05
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 22:12, JoteR pisze:
.. czekam na inne propozycje

pl.comp.os.ms-windows.winnt

Podziękował, sprawdzę ... choć tu też nie widzę w nazwie sprzęt :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-12 23:16:10
Autor: JoteR
Przeglądarka Chrome
"Chris" napisał:

pl.comp.os.ms-windows.winnt

Podziękował, sprawdzę ... choć tu też nie widzę w nazwie sprzęt :)

Spójrz na opis grupy:
"pl.comp.pecet - Pecety, czyli sprzęt komputerowy klasy PC".
Jest to też opisane w FAQ tej grupy: http://pecetfaq.republika.pl/index2.htm
"Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami
klasy PC, *dotyczące sprzętu*. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat
problemów z jakimkolwiek systemem operacyjnym."
Stąd też najczęstszą reakcją na pytania dot. systemu operacyjnego lub oprogramowania jest skierowanie rozmowy na zasilacze i kondensatory. W ten sposób czyni się delikatną aluzję, że poruszony temat jest NTG.

JoteR

Data: 2010-11-12 23:44:40
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 23:16, JoteR pisze:

[...]

Za dawnych czasów kultura grup dyskusyjnych kierowała do FAQ jak widać to się zmieniło ... w czytniku nie mam czegoś takiego jak opis grupy.

Temat zasilaczy i kondensatorów znam z życia :) a przy okazji kondensatory są już mało na czasie i chyba skończyły się na ABIT-ach :)

Ok koniec bo robi się z tego OT ... FAQ zapamiętam...

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-16 14:20:48
Autor: Przemysaw Ryk
Przeglądarka Chrome
Dnia Fri, 12 Nov 2010 23:44:40 +0100, Chris napisa(a):

Za dawnych czasw kultura grup dyskusyjnych kierowaa do FAQ jak wida to si zmienio ... w czytniku nie mam czego takiego jak opis grupy.

Za dawnych czasw zanim si kto na grupie odezwa, to sam sobie FAQ
poszuka i przeczyta. Ale teraz najwyraniej na tacy trzeba poda i jeszcze
pomc przerzu i przetrawi.

(ciach...)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Jest tylko jedna rzecz drosza od ony. Bya ona.      (Jack Nicholson) ]

Data: 2010-11-12 21:34:04
Autor: W.P.
Przeglądarka Chrome
Użytkownik Chris napisał:
[...]

Sam napisałeś: bo to g... od Wielkiego Google co "wie lepiej".

Osobiście używam (i polecam) przeglądarkę/czytnik/itp Seamonkey.
Open Source i NIE wymusza żadnych upgrade "w tle"...
Win$/Lin/MacOs.
Dalej pochodna NetscapeNavigatora (kto go dziś pamięta?).

W.P.

Data: 2010-11-12 21:43:35
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 21:34, W.P. pisze:

Osobiście używam (i polecam) przeglądarkę/czytnik/itp Seamonkey.
Open Source i NIE wymusza żadnych upgrade "w tle"...
Win$/Lin/MacOs.
Dalej pochodna NetscapeNavigatora (kto go dziś pamięta?).

Tu nie chodzi o zmianę przeglądarki tylko czemu nagle Chrome nie wyświetla poprawnie prostych rzeczy które w poprzednich wersjach działały bez problemu, oczywiście na innych przeglądarkach działa bez problemu.
Kto dziś pamięta szum modemu zanim odpaliło się Netscape :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-12 22:24:18
Autor: W.P.
Przeglądarka Chrome
Użytkownik Chris napisał:
[...]

Pamiętam, hi, hi :) Łącza 19.2 :)

tylko czemu nagle Chrome nie
wyświetla poprawnie prostych rzeczy

bo Góówno Brat "wie lepiej". Koniec i kropka :(

W.P.

Data: 2010-11-12 22:27:54
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 22:24, W.P. pisze:

Pamiętam, hi, hi :) Łącza 19.2 :)

To miałeś wypas :) ja zaczynałem od 1200 i do tego postawiony BBS :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-12 22:32:44
Autor: Jawi
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 22:27, Chris pisze:
W dniu 2010-11-12 22:24, W.P. pisze:

Pamiętam, hi, hi :) Łącza 19.2 :)

To miałeś wypas :) ja zaczynałem od 1200 i do tego postawiony BBS :)

no i taki stary wyga netowo/grupowy a grup nie rozróżnia:(

Data: 2010-11-12 22:49:05
Autor: Chris
Przeglądarka Chrome
W dniu 2010-11-12 22:32, Jawi pisze:
Pamiętam, hi, hi :) Łącza 19.2 :)

To miałeś wypas :) ja zaczynałem od 1200 i do tego postawiony BBS :)

no i taki stary wyga netowo/grupowy a grup nie rozróżnia:(

Starość nie radość a tak na serio to siedzę w sumie tylko na news.b3d.pl a że tam nie mam odpowiedzi to szybko pomyślałem o tej grupce i dodałem do czytnika na szybko jak widać myliłem się :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

Data: 2010-11-16 18:35:49
Autor: Maru
Przeglądarka Chrome
W dniu 12.11.2010 21:43, Chris pisze:
[...]

Pytałeś wydawcę, wujek googiel powinien wiedzieć co spieprzyli.

Przeglądarka Chrome