Przegoniliśmy Zachód

Data: 2011-03-02 21:23:57
Autor: zinek
Przegoniliśmy Zachód

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikm6i8$f39$1mx1.internetia.pl...
Byłem dzisiaj na saksach w Niemczech, siedem lat moja noga nie stąpała po niemieckiej ziemi. Wszedłem do Kauflandu, nie mogłem się nadziwić, w Niemczech życie jest o wiele tańsze, jak w Polsce.
Nie dość, że Niemcy zarabiają ponad 4 razy więcej jak Polacy, to mają już ceny produktów spożywczych i codziennego uzytko o 100% tańsze...
Zachciało się nam zachodu, to mamy...
Zrobiłem okazyjnie kilka zdjęć, i tak

no dokladnie - jak widac tak plan balcerowicza, polskie lewice i prawice a teraz donek doprowadzily do takiego stanu.
Ciekawe ze ceny mamy wyzsze niz w UE - ale zarobki jak u murzynow.

juz widze jak za komuny bylbyby takie podwyzki - drugi grudzien 70 zapewniony - a tu tylko spierdalaja za granice - glosujac uprzenido na PELO.
a tu zamiast

Data: 2011-03-02 21:35:14
Autor: boukun
Przegoniliśmy Zachód

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ikm9eg$ulf$1mx1.internetia.pl...

[...]

Za tzw. komuny rządzący dzisiaj Polską "komandosi marca '68" wykorzystali Gumułkowską podwyżkę bułki o 50 gr. by na plecach polskich robotników dojść ostatecznie w 1989 roku niepodzielnie do władzy. Dzisiaj już nie mają potrzeby wyprowadzać Polaków na ulicę, a poza tym, nie ma już wielkich polskich zakładów pracy z PRLu i kombinatów no i... związków zawodowych...

boukun

Przegoniliśmy Zachód