Przegrać z godnością to umiejętność.

Data: 2011-09-02 09:47:16
Autor: Zahir
Przegrać z godnością to umiejętność.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v05mosnjv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Stopień nikczemności czegoś, co w Polsce funkcjonuje jako "niebezpieczna
sekta PiSowska" (to definicja nie moja, a wybitnego brytyjskiego historyka
Normana Daviesa) jest po prostu niewyobrażalny. Tym razem zebrali
największych politycznych i nie tylko wariatów, którzy "bronią demokracji"
i będą pilnować, aby "nie było powtórki i znowu nie sfałszowano wyborów".

To jakaś paranoja! Czy ci ludzie w końcu się opamietają? Nie chcemy powtórki szaleństwa z Krakowskiego Przedmieścia.

Zahir

Data: 2011-09-02 08:39:28
Autor: HaMMeR
On 2 Wrz, 09:47, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Użytkownik "stevep" <stevep...@tkdami.net> napisał w wiadomościnews:op.v05mosnjv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

 A co ci sie kootasino zwiedly, przydarzylo na tym Krakowskim
Przedmiesciu?
Oplul cie ktos, czy moze dostales zasluzonego kopa w zad ..., co..?
 Fakir, przyznaj sie scierwusie!

Data: 2011-09-02 18:14:06
Autor: pluton
[...]

Ty wlasnie mlotek dostales kopa w zadek na krakowskim przedmiesciu i tobie
napluli w ryja. Oczywiscie zakladam, ze lubisz tzw. panstwo i jako tako
rozumiesz pojecie 'panstwo prawa'.

Ja akurat nie lubie tej zlodziejsko-bandyckiej organizacji, jaka jest
panstwo,
wiec to ze temu panstwu napluli tam w ryj niespecjalnie nie martwi.

Bardziej mnie martwi to, ze gdyby wariat dostal w lapki te rozne panstwowe
srodki gnojenia ludzi, to zrobil by z nich zly uzytek.

Nullification

Data: 2011-09-05 22:14:36
Autor: HaMMeR
On 2 Wrz, 18:14, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Bardziej mnie martwi to, ze gdyby wariat dostal w lapki te rozne panstwowe
srodki gnojenia ludzi, to zrobil by z nich zly uzytek.

No, przeciez juz je ma w swoich lapach, co widac, slychac i czuc!!
Nieprawdaz platfonsie hebany?

I nie podlizuj mi sie tutaj jakimis 'pozdrowieniami' w ktore sam lajzo
nie wierzysz...

Data: 2011-09-06 13:46:11
Autor: jadrys
PrzegraĂŚ z godnoÂściÂą to umiejĂŞtnoÂś ĂŚ.
W dniu 2011-09-06 07:14, HaMMeR pisze:

[...]

Ojejku, facet chce z Tobą podyskutować grzecznie i kulturalnie wie skąd ta złość, po co te bluzgi?

Przegrać z godnością to umiejętność.