Przegrani i Skończeni

Data: 2010-07-05 16:22:15
Autor: Grzegorz Z.
Przegrani i Skończeni
Identycznie jak w 2007 r. będzie w PiS szukanie kozła ofiarnego
odpowiedzialnego za ponown± klęskę Jarosława w wyborach. Tylko,że jedyn±
osoba odpowiedzialn± za ten stan rzeczy jest sam prezio PiS który to
udowodnił podczas sprawowania urzędu premiera i obecn± postaw± cynika ,
kłamcy i człowieka który potrafił handlować honorem i godno¶ci± za
udzielone poparcie w wyborach.

To,że Jarosław nie został prezydentem nie jest dla nikogo zaskoczeniem
jego kłamliwa polityka "miło¶ci" na któr± się dało nabrać niestety sporo
ludzi w końcowym efekcie obróciła się przeciwko preziowi PiS z tego powodu
,że jednak większo¶ć Polaków widziała w tym kłamliwym wizerunku cynizm i
grę pod publiczkę na czas wyborów.

Inny problem to co zrobić z rzesz± PiS darmozjadów zatrudnionych w pałacu
prezydenckim a jest ich sporo ok. 500 pasożytów na garnuszku państwa z
moich podatków. Większo¶ć to spadochroniarze z byłej koalicji PiS-SO-LPR a
pałac prezydencki był za czasów p.Lecha K. jedynie przechowalni± tych
nieudaczników , czas aby poznali co to jest uczciwa praca ale sam fakt ,że
u PiS-owca  słowa - uczciwa praca budzi odrazę i wstręt ale to nie moje
zmartwienie tylko tych darmozjadów z PiS.

Jarosław już NIGDY nie zajmie eksponowanego stanowiska gdzie można mieć
wpływ na losy Polski ,dożywotnio już będzie preziem tej ¶miesznej i
groteskowej sekty zwanych żartobliwie " prawi i sprawiedliwi "

http://alme.blog.onet.pl/2,ID409805847,index.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-05 16:50:00
Autor: u2
Przegrani i Skończeni
W dniu 2010-07-05 16:22, Grzegorz Z. pisze:
Identycznie jak w 2007 r. będzie w PiS szukanie kozła ofiarnego
odpowiedzialnego za ponown± klęskę Jarosława w wyborach.

Tymczasem to żadna klęska. Wybory pokazały, że wbrew merdialnej nagonce
elektorat nie tylko PiSu zwarł szeregi i zagłosował na uczciwego
kandydata, a nie na partię oszustów. Przeciwnicy PiSu wybrali 'mniejsze
zło'. Zwolennicy Kaczki wybrali po prostu dobrego kandydata.

Data: 2010-07-05 17:25:27
Autor: Kaczysta
Przegrani i Skończeni

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c31f11a$0$2583$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ci ciwekawe - jeszcze do 3 w nocy różnica między kandydatami był mniejsza niż 1% oddanych głosów. Do 8 rano - różnica ta urosła do 5%.
W tym czasie pojawiło się do¶ć dużo głosów nieważnych. Kartę do głosowania trudno sfałszować, ale unieważnić głos - znaczenie łatwiej.
AZ

Data: 2010-07-05 17:31:59
Autor: u2
Przegrani i Skończeni
W dniu 2010-07-05 17:25, Kaczysta pisze:

[...]

Bo nieważne kto jak głosuje, tylko kto ogłasza wyniki, a te usłużne
kacapskie i szkopskie merdia podały błyskawicznie :)

Data: 2010-07-05 18:33:06
Autor: 'he®sk'
Przegrani i Skończeni
On Mon, 5 Jul 2010 16:22:15 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 na prezesa pis glosowala wies i ludzie niewyksztalceni.
 im mozna wcisnac kazdy kit. zakochany w rosjanach i lewicy.
 jak to rydzyk przezyje - nie wiem ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-07-05 19:04:28
Autor: jadrys
Przegrani i Skończeni
W dniu 2010-07-05 18:33, 'he®sk' pisze:

  na prezesa pis glosowala wies i ludzie niewyksztalceni.
  im mozna wcisnac kazdy kit. zakochany w rosjanach i lewicy.
  jak to rydzyk przezyje - nie wiem ;o)))

Żebyś jeszcze nie zapłakał nad tą wygraną Komorowskiego... mądry i wykształcony panie hesk`u.

Data: 2010-07-05 20:17:03
Autor: 'he®sk'
Przegrani i Skończeni
On Mon, 05 Jul 2010 19:04:28 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   jak to rydzyk przezyje - nie wiem ;o)))

Żebyś jeszcze nie zapłakał nad tą wygraną Komorowskiego...

 a niby dlaczego? komorowski nie byl moim wymarzonym kandydatem
 mimo to glosowalem na niego. tak jak wiekszosc chce spokoju,
 a nie teczek a.macierewicza czy prowokacji m.kaminskiego.

mądry i wykształcony panie hesk`u.

 to nie ja. to pkw. taka jest statystyka.
 kaczynskiego wybrala wies i ludzie niewyksztalceni.
 powod jest prosty. prezes obiecal utrzymac doplaty UE
 i "bronic najslabszych". --

 HeSk

Data: 2010-07-05 20:58:07
Autor: jadrys
Przegrani i Skończeni
W dniu 2010-07-05 20:17, 'he®sk' pisze:
[...]

I wolisz dawać lekarzowi koperty pod stoĹ‚em? Zaraz zaraz - a moĹĽe ty nie dajesz a  bierzesz te koperty skoro ci siÄ™ nie podoba to co robiĹ‚ M KamiĹ„ski??

mądry i wykształcony panie hesk`u.

  to nie ja. to pkw. taka jest statystyka.
  kaczynskiego wybrala wies i ludzie niewyksztalceni.
  powod jest prosty. prezes obiecal utrzymac doplaty UE
  i "bronic najslabszych".

Jednak to o tych co głosowali na Kaczyńskiego wyraziłeś się lekceważąco, a nawet obraźliwie..

Data: 2010-07-05 19:26:38
Autor: outre
Przegrani i Skończeni
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Lidze Samoobrony Prawa i Prawiedliwosci nie wyszedl uklad w mediach panstwowych z SLD

Data: 2010-07-05 20:16:13
Autor: UV0
Przegrani i Skończeni

Lidze Samoobrony Prawa i Prawiedliwosci nie wyszedl uklad w mediach panstwowych z SLD

PSL ma do nich wskoczyc i moga sie wzmocnic

--

Przegrani i Skończeni