Przegrany mecz...

Data: 2012-06-17 08:55:51
Autor: Tzva Adonai
Przegrany mecz...
... i znowu wszyscy obwiniaj± PZPN o wszystko.. Ten antypezetpeenizm Polaków
jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm... Odpieprzcie siê od PZPN!

Data: 2012-06-17 11:12:02
Autor: Chiron
Przegrany mecz...
U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrk62n$72c$1inews.gazeta.pl...
.. i znowu wszyscy obwiniaj± PZPN o wszystko.. Ten antypezetpeenizm Polaków
jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm... Odpieprzcie siê od PZPN!

Tak, wiemy, "odpieprzcie siê od genera³a".

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-17 11:19:51
Autor: mkarwan
Przegrany mecz...
U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrk62n$72c$1inews.gazeta.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=Qm30ADG3Jg8

Data: 2012-06-17 11:30:37
Autor: michu
Przegrany mecz...
W dniu 2012-06-17 10:55, Tzva Adonai pisze:
.. i znowu wszyscy obwiniaj± PZPN o wszystko.. Ten antypezetpeenizm Polaków
jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm... Odpieprzcie siê od PZPN!

Ach podobno przyczyn± pora¼ki by³ doping PiSu - ktos slyszal, ze na trybunach spiewano zamiast Jo¿in z Ba¿in jak±¶ inn± wersje ... co¶ o marzeniach - nie pamietam dokladnie tekstu... W kazdym badz razie skoro Jo¿in jakims cudem wygra³ to na pewno jest ju¿ w sms-ach pijarowe wyja¶nienie, które pozwoli zwaliæ ca³o¶æ winy na PiS :-P No có¿ ... niech wygra lepszy ! Oni maj± pendolino i autostrady bez sedesów wiêc mo¿e i  na to zwyciêstwo zapracowali i zas³uguj± ... szkoda tylko, ¿e
Jan III w grobie siê przewraca ...

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Droga-S2-zbudowana-z-sedesow,wid,14566972,wiadomosc.html?ticaid=1ea53

http://moto.wp.pl/kat,15951,title,A2-im-Jana-III-Sobieskiego,wid,14560506,wiadomosc.html

Data: 2012-06-17 13:18:26
Autor: A. Filip
Tzva Adonai: Przegrany mecz... [antypezetpeenizm Polaków jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm]
"Tzva Adonai" <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
.. i znowu wszyscy obwiniajÄ… PZPN o wszystko.. Ten antypezetpeenizm
Polaków jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm... Odpieprzcie
siÄ™ od PZPN!

Ależ ty to naprawdę potrafisz podjudzić przeciw PZPN :-)

Data: 2012-06-17 13:11:13
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Przegrany mecz... [antypezetpeenizm Polaków jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm]
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
Ależ ty to naprawdę potrafisz podjudzić przeciw PZPN :-)

Mojej wypowiedzi nie nale¿y oczywi¶cie traktowaæ w sposób zbyt dos³owny..

Data: 2012-06-17 13:54:21
Autor: Tomaszek
Przegrany mecz...
W dniu 2012-06-17 10:55, Tzva Adonai pisze:
.. i znowu wszyscy obwiniaj± PZPN o wszystko.. Ten antypezetpeenizm Polaków
jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm... Odpieprzcie siê od PZPN!

Swoich bronisz. Nawet mnie to nie dziwi. Skoro to przez pzpn to jest to wasza wina, ¿ydów. Przez was przegrali¶my euro.
To mia³e¶ na my¶li, ale ba³e¶ siê napisaæ? Przyznajesz siê do wspó³udzia³u i Ci g³upio?

Data: 2012-06-17 14:03:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Przegrany mecz...

U¿ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrkgip$fm7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zastanawia mnie jedno. W Polsce ¿yje oko³o 10 tysiêcy ¿ydów. Reszta to Polacy. Gdy czytam wasze posty mam wra¿enie, ¿e w Polsce ¿yje oko³o 10 tysiêcy Polaków. A reszta to ¿ydzi. No i oczywi¶cie masoni i cykli¶ci. Czy przypadkiem nie poj***eba³o niektórych?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-17 13:06:10
Autor: Tzva Adonai
Przegrany mecz...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
Zastanawia mnie jedno. W Polsce ¿yje oko³o 10 tysiêcy ¿ydów. Reszta to Polacy. Gdy czytam wasze posty mam wra¿enie, ¿e w Polsce ¿yje oko³o 10 tysiêcy Polaków.

Niech sobie Polacy rachuj± ile wlezie... Bez dostêpu do tajnych kartotek i tak
im gówno z tego przyjdzie, a szokuj±cej prawdy nie poznaj± nigdy... A tych
kartotek ju¿ dawno w Polsce nie ma, by przypadkiem nie pos³u¿y³y w rêkach
wariata do rozniecania krematoryjnego p³omienia antysemityzmu...

Data: 2012-06-17 14:06:25
Autor: Tomaszek
Przegrany mecz...
[...]

Oczywi¶cie, ¿e w Polsce ¿yje wiêcej Polaków. Ale ¿ydzi g³o¶no ujadaj±, co sprawia wra¿enie, ¿e jest ich wiêcej. No i ¿ydzi posiadaj± media tzw. "opiniotwórcze"

Data: 2012-06-17 14:26:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Przegrany mecz...

U¿ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrkh9d$fm7$3node2.news.atman.pl...
[...]

No to jeszcze jedno wyliczenie. Szacuje siê, ¿e w populacji ludzkiej peda³ów i lesbijek jest od 5% do 10%. Przyjmijmy 7%. Wobec tego w Polsce ¿yje tych osobników ponad 2 i pó³ miliona. ¯ydów jest 0,026%. W moim miasteczku powinno byæ oko³o 7 ¿ydów, a oko³o dwóch tysiêcy peda³ów i lesbijek. A ja nie mam najmniejszego pojêcia, kto w moim miasteczku jest peda³em, a dowiadujê siê ¿e prawie ka¿dy jest ¿ydem. Wystarczy, ¿e jest bardziej przedsiêbiorczy od innych lub istnieje d³u¿ej w polityce, natychmiast przez rodaków jest okre¶lany ¿ydem. Niewiarygodne!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-17 14:36:48
Autor: Tomaszek
Przegrany mecz...
[...]

Tak szacuj± ¿ydzi. Prawda jest oczywi¶cie inna.

Data: 2012-06-17 15:10:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Przegrany mecz...

U¿ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrkj2c$51k$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jaka? Acha! Ta ja jestem ¿ydem? Pierwsze s³yszê!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-17 16:51:55
Autor: A. Filip
"Ta ja jestem żydem? Pierwsze sł yszę!"
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
No to jeszcze jedno wyliczenie. Szacuje się, że w populacji ludzkiej
pedałów i lesbijek jest od 5% do 10%. Przyjmijmy 7%. Wobec tego w Polsce
żyje tych osobników ponad 2 i pół miliona. Żydów jest 0,026%. W moim
miasteczku powinno być około 7 żydów, a około dwóch tysięcy pedałów i
lesbijek. A ja nie mam najmniejszego pojęcia, kto w moim miasteczku jest
pedałem, a dowiaduję się że prawie każdy jest żydem. Wystarczy, że jest
bardziej przedsiębiorczy od innych lub istnieje dłużej w polityce,
natychmiast przez rodaków jest określany żydem. Niewiarygodne!

Tak szacują żydzi. Prawda jest oczywiście inna.

Jaka? Acha! Ta ja jestem żydem? Pierwsze słyszę!

Jeśli Ewa (pierwsza kobieta) była Żydówką to jest całkowicie oczywiste
że jesteś Żydem po matce :-)

Data: 2012-06-17 17:02:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87y5nm6lf8.fsf_-_bat.anfi.homeunix.org...
[...]

Czyli "wszyscy jesteśmy żydami"?
Ależ to pie***dolenie! Jak w przedszkolu lub w domu wariatów.

Data: 2012-06-17 17:21:58
Autor: A. Filip
[...]

A ty _potrafisz_ rozpoznać ironiczną żartobliwość?

Data: 2012-06-17 14:33:55
Autor: A. Filip
Idzikowski: W Polsce żyje (tylko) około 10 tysięcy żydów
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2012-06-17 10:55, Tzva Adonai pisze:
.. i znowu wszyscy obwiniają PZPN o wszystko.. Ten antypezetpeenizm Polaków
jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm... Odpieprzcie siÄ™ od PZPN!

Swoich bronisz. Nawet mnie to nie dziwi. Skoro to przez pzpn to jest
myśli, ale bałeś się napisać? Przyznajesz się do współudziału i Ci
głupio?

Zastanawia mnie jedno. W Polsce żyje około 10 tysięcy żydów. Reszta to
Polacy. Gdy czytam wasze posty mam wrażenie, że w Polsce żyje około 10
tysięcy Polaków. A reszta to żydzi. No i oczywiście masoni i
cykliści. Czy przypadkiem nie poj***ebało niektórych?

A jak _ty_ policzyłeś żydów w RP3?
a) Tych co twierdzą/nie ukrywają że uważają się za Żydów
b) Tych co jako taka często chodzą do Synagogi [gminy wyznaniowe]
c) Po judaistycznemu (matka żydówka)
d) Po norymbersku/niemiecku (Å»yd: 4/4 lub 3/4 dziadków,    Mischling: 2/4 lub 1/4 dziadków) [za en.wikipedia.org]
d) jakoś inaczej [ wersji ci uznawania żydowskości dostatek ;-) ]

Bo takich co wśród (dalekich) przodków mają Żyda/Żydówkę w Polscze ci
dostatek co tylko dowodzi historycznie braku polskiego rasizmu ;-) http://pl.wikipedia.org/wiki/Franki%C5%9Bci

Data: 2012-06-17 15:09:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87d34yce30.fsf_-_bat.anfi.homeunix.org...
[...]

d) Po norymbersku/niemiecku (Żyd: 4/4 lub 3/4 dziadków,
[...]

Kazałem każdemu ściągać spodnie! I tym sposobem policzyłem! Nie pasi? O tym braku polskiego rasizmu to dowcip? Jeśli tak, to słaby!

Data: 2012-06-17 13:15:07
Autor: Tzva Adonai
Idzikowski: W Polsce ¿yje (tylko) oko³o 10 tysiêcy ¿ydów
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
braku polskiego rasizmu to dowcip? Jeśli tak, to słaby!

Polski rasizm jest bardzo silny. Ten, który dotyczy ¯ydów graniczy w pewnych
krêgach z atmosfer± ludobójstwa. Wystarczy poczytaæ komentarze pod artyku³ami
na portalu Wirtualna Polska, by siê samemu o tym przekonaæ. Pañstwowy
antysemityzm Trzeciej Rzeszy to przy tym piku¶...

Data: 2012-06-17 08:37:56
Autor: Yogy
Idzikowski: W Polsce ¿yje (tylko) oko³o 10 tysiêcy ¿ydów
Dnia Sun, 17 Jun 2012 13:15:07 +0000 (UTC), na pl.soc.polityka napisa³e¶(a¶):

Polski rasizm jest bardzo silny. Ten, który dotyczy ¯ydów graniczy w pewnych
krêgach z atmosfer± ludobójstwa. Wystarczy poczytaæ komentarze

Takiej bandy rasistow jaka sa zydzi i niemcy, trudno jest znalezc na swiecie, moze dlatego od dawna palacie do siebie taka miloscia
http://www.jewishracism.com/index.htm

Data: 2012-06-17 15:18:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Idzikowski: W Polsce ¿yje (tylko) oko³o 10 tysiêcy ¿ydów

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrkl8r$c5g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Cosik mi siê zdaje, ¿e masz racjê. I nie dotyczy tylko ¿ydów.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-17 17:16:00
Autor: A. Filip
[...]

Widzisz sÄ… tylko dwie solidniejsze/naukowe podstawy szacowania:
A) liczebność Żydowskich Gmin Wyznaniowych
B) deklarowana narodowość w spisie powszechnym
Inne metody obecnie pewnie by naruszyły UoDO (Ustawę o Ochronie Danych Osobowych)

Niemiecko-nazistowskiego holocaustu nie miały (statystycznie) znacznie
większej szansy przeżyć osoby "zaledwie pochodzenia żydowskiego"?

Ja domniemywam że szacunki 5-10 tys. Żydów w RP3 są oszacowaniem ze
względu na wyznanie a nie pochodzenie. Chętnie dam się przekonać _na podstawie podanych źródeł_ że się pomyliłem.

O tym braku polskiego rasizmu to dowcip? Jeśli tak, to słaby!

A ty [...] potrafisz pamiętać ile lat/stuleci liczy historia Polski?
Jak się w niej dobrze pogrzebie to można wyciągnąć okresy przodującej
wolności religijnej i okresy (późniejszego) religijnego "niemal
zamordyzmu" z karami za apostazjÄ™ (odstÄ…pienie od KRK) wymierzanymi
przez państwo. Po za tym Polaków są _miliony_, jak sądzisz że wszyscy
zachowują się jednakowo to jesteś naprawdę ciężkim idiotą :-)

Niezmienne jest to że wszystko się zmienia, a jako tako taka wolność
słowa ujawnia krzykliwe mniejszości :-)

Data: 2012-06-17 17:33:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87pq8y6kb3.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Mieszkam byłych na ziemiach niemieckich, zwanych "ziemie odzyskane". Prawie od urodzenia. Przed wojną (IIWS) była tu gmina żydowska. Nie ma jej. Była bożnica i cmentarz. Ślad nie pozostał.
A tak na serio, to jest mi najzupełniej obojętne, jakiej narodowości otaczają mnie ludzie. Ważne, ba najważniejsze, by byli porządni. I ni huhu mnie nie obchodzi czy mają ku***asy obrzezane czy też nie!
I to jest moja ostatnia uwaga w tym temacie.
Howgh!

Data: 2012-06-17 15:40:12
Autor: jadry¶
Przegrany mecz...
W dniu 2012-06-17 10:55, Tzva Adonai pisze:
.. i znowu wszyscy obwiniaj± PZPN o wszystko.. Ten antypezetpeenizm Polaków
jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm... Odpieprzcie siê od PZPN!

Ale¿ sk±d, co ma PZPN do tego ¿e kopaczom nie chce siê po boisku biegaæ..?

Data: 2012-06-17 16:02:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Przegrany mecz...

U¿ytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jrkmon$8u8$2node1.news.atman.pl...
[...]

Jak to co? Ma zaanga¿owaæ takich, którym chce siê biegaæ kopaæ.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-06-17 16:56:43
Autor: A. Filip
Przegrany mecz...
jadryÅ› <rg@yachoo.com> pisze:
W dniu 2012-06-17 10:55, Tzva Adonai pisze:
.. i znowu wszyscy obwiniajÄ… PZPN o wszystko.. Ten antypezetpeenizm
Polaków jest skandaliczny, podobnie jak antysemityzm... Odpieprzcie
siÄ™ od PZPN!

Ależ skąd, co ma PZPN do tego że kopaczom nie chce się po boisku
biegać..?

A PZPN nie jest od tego żeby zachęcić _albo wymienić_?

Jeśli problemy są "od czasu do czasu" to wina jest zasadniczo
składu/trenera. Jeśli problemy są "długookresowe" to _odpowiedzialność_
jest PZPN. A z _prawdziwym_ skopaniem czterech liter PZPN/trenera/kopaczy _wypada_ poczekać aż będzie parę dni po EURO-2012.

Na wszystko jest stosowna (i nieodległa) pora.

Data: 2012-06-18 09:46:17
Autor: jadryÅ›
Przegrany mecz...
W dniu 2012-06-17 16:56, A. Filip pisze:
jadryÅ› <rg@yachoo.com> pisze:
[...]

PZPN to tylko organizator, w praktyce bez żadnego wpływu na to co kopacze wyprawiają na boisku.

Przegrany mecz...