Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy

Data: 2011-05-09 14:32:23
Autor: u2
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
... a to wszystko dzieki wrazej agenturze, rodem z nocnej zmiany :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110509&typ=po&id=po15.txt

"Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy. Niemcy sobie z nas kpią, Rosja
sobie z nas kpi. W Unii Europejskiej nie uzyskujemy niczego."

Data: 2011-05-09 06:16:21
Autor: Hans Kloss
On 9 Maj, 14:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Wybierając piłkarzyków, platfonskich pojebów i tuskodonków możemy
tylko i wyłącznie przegrywać.
J-23

Data: 2011-05-09 15:25:47
Autor: u2
W dniu 2011-05-09 15:16, Hans Kloss pisze:

Wybierając piłkarzyków, platfonskich pojebów i tuskodonków możemy
tylko i wyłącznie przegrywać.
J-23

Niestety, dopoki nie obalimy wrazej agentury rodem z nocnej zmiany nie
bedzie lepiej.

Data: 2011-05-09 17:05:47
Autor: Marek Czaplicki
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
u2 pisze w wiadomości 4dc7eb5f$0$2451$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 09 maj 2011 15:25:

[...]

no to do dzieła. obalajcie!!!

Data: 2011-05-09 17:13:54
Autor: u2
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
Niestety, dopoki nie obalimy wrazej agentury rodem z nocnej zmiany nie
> bedzie lepiej.
no to do dzieła. obalajcie!!!

Hans ze Slaska, ja z Suwalszczyzny. Damy rade, przynajmniej zachowamy
godnosc i honor.

Data: 2011-05-09 17:15:29
Autor: Marek Czaplicki
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
u2 pisze w wiadomości 4dc804b6$0$2445$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 09 maj 2011 17:13:

> [...]
> bedzie lepiej.
no to do dzieła. obalajcie!!!

Hans ze Slaska, ja z Suwalszczyzny. Damy rade, przynajmniej zachowamy

kandydujecie? czy siłowo?

Data: 2011-05-09 17:19:09
Autor: u2
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
Hans ze Slaska, ja z Suwalszczyzny. Damy rade, przynajmniej zachowamy
> godnosc i honor.
kandydujecie? czy siłowo?

Brzydze sie twoimi metodami ubeku Czaplik. Ja dzialam subtelnie.

Data: 2011-05-09 17:32:03
Autor: Marek Czaplicki
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
u2 pisze w wiadomości 4dc805f1$0$2456$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 09 maj 2011 17:19:

Hans ze Slaska, ja z Suwalszczyzny. Damy rade, przynajmniej zachowamy
> godnosc i honor.
kandydujecie? czy siłowo?

Brzydze sie twoimi metodami ubeku Czaplik. Ja dzialam subtelnie.

ale przynajmniej zachowujesz godność i honor, jak nieznaną Tobie osobiście osobę nazywasz "ubekiem"? :-D

Data: 2011-05-09 17:37:26
Autor: u2
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
Brzydze sie twoimi metodami ubeku Czaplik. Ja dzialam subtelnie.
ale przynajmniej zachowujesz godność i honor, jak nieznaną Tobie osobiście osobę nazywasz "ubekiem"?

To ty nie nazywasz sie Czaplik, ale Zylberman ? A to pardon ubeku :]

Data: 2011-05-09 17:40:01
Autor: Marek Czaplicki
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
u2 pisze w wiadomości 4dc80a3a$0$2450$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 09 maj 2011 17:37:

[...]

oczywiście, że nie nazywam się Czaplik. nawet nie znam nikogo o tym nazwisku. :-D

Data: 2011-05-09 17:44:06
Autor: u2
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
To ty nie nazywasz sie Czaplik, ale Zylberman ? A to pardon ubeku :]
oczywiście, że nie nazywam się Czaplik. nawet nie znam nikogo o tym nazwisku.

To jeszcze raz sooorrryyyy Zylberstein :)

Data: 2011-05-09 17:59:25
Autor: Marek Czaplicki
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
u2 pisze w wiadomości 4dc80bca$0$2501$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 09 maj 2011 17:44:

To ty nie nazywasz sie Czaplik, ale Zylberman ? A to pardon ubeku :]
oczywiście, że nie nazywam się Czaplik. nawet nie znam nikogo o tym
nazwisku.

To jeszcze raz sooorrryyyy Zylberstein :)

moje nazwisko jest umieszczone w nagłówku. ale jak masz tylko tyle honoru co widać to mogę być nawet Mendelsonem. :-D

Data: 2011-05-09 18:12:20
Autor: u2
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
To jeszcze raz sooorrryyyy Zylberstein :)
moje nazwisko jest umieszczone w nagłówku. ale jak masz tylko tyle honoru co widać to mogę być nawet Mendelsonem.

Całe szczęście że nie Mendelsohnem, ani Mandelą :)

Data: 2011-05-09 18:55:22
Autor: cirrus
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq8vu5$ng1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież nie chodzi o to by dopaść króliczka, ale żeby gonić go.

--
stevep

Data: 2011-05-09 19:08:28
Autor: u2
W dniu 2011-05-09 18:55, cirrus pisze:
Niestety, dopoki nie obalimy wrazej agentury rodem z nocnej zmiany nie
bedzie lepiej.
no to do dzieła. obalajcie!!!

Przecież nie chodzi o to by dopaść króliczka, ale żeby gonić go.

Nie martw sie , bydlaki zdechna predzej czy pozniej, tak jak twoj wodz
Stalin :)

Data: 2011-05-09 15:12:57
Autor: Grzegorz Z.
Manipulujemy, manipulujemy, manipulujemy
u2 napisał:

[...]

Plany Nord Streamu zagrożą żegludze statków o zanurzeniu 13,5 m. To jednak
nie zablokuje gazoportu budowanego w Świnoujściu - uważa Zbigniew Rapciak,
szef spółki Polskie LNG, inwestora terminalu. - Maksymalne zanurzenie
statków z gazem do Świnoujścia wynosi 12,5 m - powiedział wczoraj Rapciak.

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,8408749,Nord_Stream_nie_zatrzyma_gazoportu_w_Swinoujsciu.html

Data: 2011-05-09 15:36:49
Autor: MH
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy

Przestań RYCZEĆ !!  Wiem , że przegrywacie....

MH

Data: 2011-05-09 17:38:31
Autor: u2
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
W dniu 2011-05-09 17:36,  MH pisze:
Przestań RYCZEĆ !!

I co, twoja koza przestaje ryczeć, jak tak nią ryczysz sodomito ? :)

Data: 2011-05-09 16:08:26
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-09 17:36,  MH pisze:
> Przestań RYCZEĆ !! I co, twoja koza przestaje ryczeć, jak tak nią ryczysz sodomito ? :)

===================

Siły do Ciem jutu juz nimom...  Cobyk nie pedzioł , to Ty ło tych komzach..
Łobetsyj je sem skinola !!

MH

Data: 2011-05-09 18:13:35
Autor: u2
Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy
W dniu 2011-05-09 18:08,  MH pisze:
Siły do Ciem jutu juz nimom

Ale na twoją kozę sił starczy sodomito ? :)

Przegrywamy, przegrywamy, przegrywamy