Przegrywanie z dekodera ,,n"

Data: 2009-06-12 22:52:24
Autor: Kacper W
Przegrywanie z dekodera ,,n"
nie mam miejsca na twardym dysku w dekoderze "enki"i chciałbym część programów zgrać na płyty DVD. Podłączyłem nagrywarke za pomocą kabla EURO z dekoderem .W telewizji było słychać tylko dzwięk .Nie jest to wina uszkodzonego kabla bo sprawdzałem kilka.Czy jest mozliwosc nagrywania?

Data: 2009-06-12 23:50:28
Autor: barney
Przegrywanie z dekodera ,,n"
Kacper W pisze:
[...]

1. NTG
2. Na przednim panelu RES na Sd1 lub Sd3

Data: 2009-06-13 09:11:56
Autor: Kacper W
Przegrywanie z dekodera ,,n"

1. NTG
2. Na przednim panelu RES na Sd1 lub Sd3
Mozesz kolego bardziej rozwinąć i wytłumaczyć jak krowie na miedzy :)?

Data: 2009-06-13 11:49:24
Autor: Kot Prezydenta
Przegrywanie z dekodera ,,n"

Użytkownik "Kacper W" <altus0@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000b30.4a33513cnewsgate.onet.pl...

1. NTG
2. Na przednim panelu RES na Sd1 lub Sd3
Mozesz kolego bardziej rozwinąć i wytłumaczyć jak krowie na miedzy :)?

a instrukcja obsługi ?

Data: 2009-06-13 11:56:44
Autor: Kacper W
Przegrywanie z dekodera ,,n"
 Mnie chodzi o nagranie na płyte z twardego dysku dekodera  a nie na dekoder....i o nagrywaniu na płytki niczy kasety nie ma nic w instrukcji... --

Data: 2009-06-13 12:35:26
Autor: Kot Prezydenta
Przegrywanie z dekodera ,,n"

Użytkownik "Kacper W" <altus0@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000b41.4a3377dcnewsgate.onet.pl...

Mnie chodzi o nagranie na płyte z twardego dysku dekodera  a nie na
dekoder....i o nagrywaniu na płytki niczy kasety nie ma nic w instrukcji...

a w instrukcji nagrywraki jest ?

Data: 2009-06-13 14:24:01
Autor: barney
Przegrywanie z dekodera ,,n"
Kacper W pisze:

1. NTG
2. Na przednim panelu RES na Sd1 lub Sd3
Mozesz kolego bardziej rozwinąć i wytłumaczyć jak krowie na miedzy :)?

Ktory moment jest trudny? ;)
Na przednim panelu przelaczasz klawiszem RES na Sd1 albo Sd3, a Ty pozostales w trybie odbioru przez, pewnie, hdmi wiec imo 1080.
W czasie nagrywania nie bedzie obrazu przez recorder na tv, bedzie tylko przez nagrywarke dvd.

Data: 2009-06-13 22:37:18
Autor: Kacper W
Przegrywanie z dekodera ,,n"
wszystko OK to własnie przez zmiane rozdzielczosci były te kłopoty .Dzieki nie zawracam więcej Wam głowy...

--

Przegrywanie z dekodera ,,n"