Przejściówka złączka Apple na USB żeńskie

Data: 2012-07-16 20:35:20
Autor: Pszemol
Przejściówka złączka Apple na USB żeńskie
Data: 2012-07-17 09:19:53
Autor: Chris
Przejściówka złączka Apple na USB żeńskie
Pszemol nabazgrał(a):

http://www.dealextreme.com/p/apple-30-pin-male-to-micro-usb-female-adapter
-white-131823?item=30

Fajne tylko ciekawe czy w I5 już nie będzie nowego złącza a tu po prostu
wietrzą magazyny z wtyczek /

Data: 2012-07-17 09:14:16
Autor: Pszemol
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:ju33ms$3v9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z tego co słyszałem ma być nowa... niestety.
A co to przeszkadza tym, co mają aktualne wersjie iPhone?

A nie wietrzą magazynów tylko takie mają ceny w dealextreme.
To jest chinska witryna z cenami właśnie kilka dolarów za produkt,
z darmową przesyłką (wliczoną w cenę) na cały świat.
Kabelek Apple USB za dwa dolary a nie za 20 jak w sklepie Apple.
Zobacz na ceny np. latarek z diodami CREE 3W... za $20 (za jakieś
60-parę złotych) masz taką latarkę która oślepi Cię na długo  :-)

Data: 2012-07-18 11:06:45
Autor: Chris
[...]

I tysiące urządzeń trzeba będzie wymieniać na nowe jeśli chce się przejśc na nowy  model. Zaleta taka że będzie można tanio kupić stare modele.

A co to przeszkadza tym, co mają aktualne wersjie iPhone?

Mam radio budzik ze złączem appla i mając nowego już będę musiał go zamienić na nowy model, holder w samochodzi do kosza bo już nowa wtyczka itd ....

[...]

Teraz pytanie ile w tym Appla a ile Chińczyka co daje tylko logo Appla :)

Zobacz na ceny np. latarek z diodami CREE 3W... za $20 (za jakieś
60-parę złotych) masz taką latarkę która oślepi Cię na długo  :-)

Wiem, kolega ze Szwajcarji jest maniakiem w kupowaniu latarek led i widziałem jak to działa ... potęga za parę USD.

Data: 2012-07-18 13:53:37
Autor: atm
[...]

Kupilem jakis czas temu mala diodowke w DX. Nawet nie daje dziecku do zabawy, bo szkoda zeby kojarzylo latarki z ciaglymi problemami ;]
Opisy na forach latarkowych traktuja wiele tego typu urzadzen jako polfabrykat, ktory we wlasnym zakresie trzeba w domu rozebrac, przesmarowac i zlozyc jak nalezy. Jesli zalezaloby mi na jakosci
i mocy z pewnoscia jeszcze raz kupilbym Bocialarke (jedyny mankament to
brak odpornosci na zanurzenie jednak deszcz wytrzymuje bez problemu).

Data: 2012-07-21 06:42:14
Autor: Pszemol
Przejściówka złączka Apple na USB żeńskie
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:ju5ub6$hdf$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Dla posiadaczy starych iPhone zaleta.

A co to przeszkadza tym, co mają aktualne wersjie iPhone?

Mam radio budzik ze złączem appla i mając nowego już będę musiał go zamienić na nowy model, holder w samochodzi do kosza bo już nowa wtyczka itd ....

Pisałem o ludziach którzy nie przesiadają się na nowego iPhone.

[...]

I co to zmienia? To przecież tylko kabel USB!
Nawet niech będzie gorszej jakości to co się stanie?
Jak się urwie 10 razy szybciej to i tak będzie taniej kupić 10x
niż raz w sklepie Apple.

Przejściówka złączka Apple na USB żeńskie