Przejście dla pieszych

Data: 2010-11-04 23:13:35
Autor: Axel
Przejście dla pieszych

"Shrek" <lskorupka@wirtualna> wrote in message news:4cd3106d$1news.home.net.pl...

Czyja wina byłaby jakbyśmy skasowali sobie lusterka? IMHO moja wina kolizji, typa wyprzedzanie na przejściu. Mam rację?

Twoja wina, jesli zjechales na jego pas. Ale mysle, ze do obrony przed sadem (z pieszym jako swiadkiem).

Wole sobie nie wyobrażać co by było, gdyby typ mnie strzelił w kufer, a ja pieszego, choć z prawnego punktu widzenia sytuacja najciekawsza ;)

Niestety - najbezpieczniejsze w takiej sytuacji jest nieprzepuszczenie pieszego i zablokowanie przejscia, zeby nie mial szans wejscia przed samochod na drugim pasie.

--
Axel

Przejście dla pieszych