Przejazd SK -> UA busem

Data: 2009-06-29 21:17:56
Autor: Basia Z.
Przejazd SK -> UA busem
Zależy mi na dośc szybkim przejeżdzie SK -> UA busem, w godzinach późnowieczornych (o 2 w nocy pociąg z Użgorodu - dalej).
Zmienili od zeszłego roku rozkład jazdy, przesuwając dwie godziny wcześniej pociąg relacji Czarna nad Cisą - Czop i nie mam szans na niego zdążyć, wobec czego kombinuję inne połączenia.

W rozkladach znalazłam kilka autobusów kursowych ale jest ich dosłownie kilka na dzień i żaden nie jedzie o takiej porze jaka mi pasuje..
Wobec tego pytam jak wygląda sytuacja z kursami prywatnych busów na trasach dla przykładu Michalowce - Użgorod, Preszów - Użgorod.
Możemy tez wynająć busa na tą trasę, gdyż ma być nas około 10 osób.
Jaksię kształtuje w tamtym rejonie sytuacja z busami ?

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-06-29 23:47:11
Autor: JKK
Przejazd SK -> UA busem

Użytkownik "Basia Z." <bjz_tego_nie_ma_@poczta.onet.pl_i_tego_tez> napisał w wiadomości news:h2b423$ii1$1news.onet.pl...
Wobec tego pytam jak wygląda sytuacja z kursami prywatnych busów na trasach dla przykładu Michalowce - Użgorod, Preszów - Użgorod.

Moim zdaniem z przewozem międzynarodowym (jako kosztowniejszym)
jest problem w EU, a co dopiero poza nią ...
Raczej jak już, to dojeżdżają do granicy i tyle ...

Pzdr

JKK

Data: 2009-06-30 00:03:58
Autor: Basia Z.
Przejazd SK -> UA busem

Użytkownik "JKK" :

Moim zdaniem z przewozem międzynarodowym (jako kosztowniejszym)
jest problem w EU, a co dopiero poza nią ...
Raczej jak już, to dojeżdżają do granicy i tyle ...

Busy na trasie Czerniowce - Suczawa kursują bez problemów i cały czas.
Cena stała - 10 $ za te ok 80 km.
Więc być może tam jest podobnie.

Nie pytam o domysły a o konkrety.

B.

Data: 2009-06-30 05:37:03
Autor: Wojciech Wierba
Przejazd SK -> UA busem
Basia Z. pisze:
Użytkownik "JKK" :

Moim zdaniem z przewozem międzynarodowym

Cena stała - 10 $ za te ok 80 km.
Więc być może tam jest podobnie.

Nie pytam o domysły a o konkrety.

A sama snujesz domysły :-)

Pozdrawiam
Wojtek
PS. A konkretnie, to na ten temat nic nie wiem.

Data: 2009-06-30 07:57:46
Autor: Basia Z.
Przejazd SK -> UA busem

Użytkownik "Wojciech Wierba" :

A sama snujesz domysły :-)

Dlatego pytam - a nie odpowiadam  ;-)

B.

Data: 2009-06-30 09:59:18
Autor: Paweł Pontek
Przejazd SK -> UA busem
JKK napisał(a):

Moim zdaniem z przewozem międzynarodowym (jako kosztowniejszym)
jest problem w EU, a co dopiero poza nią ...
Raczej jak już, to dojeżdżają do granicy i tyle ...

.... raczej tanszym - paliwo na Ukrainie jest zdecydowanie tansze
niz na terenie UE, a taki bus nie tankuje na terenie UE.

Poza tym, to nie sa oficjalne linie, tylko prywatna inicjatywa,
co jeszcze bardziej obniza koszty. Jak sie uwzgledni dodatkowo
ilosc towaru jaki mozna przy tej okazji przewiezc - koszty staja
sie pomijalnie male :-)

Np. na trasie W-wa - "Ukraina" kursuje regularnie sporo takich
"linii".

PABLO

Data: 2009-06-30 11:32:01
Autor: JKK
Przejazd SK -> UA busem

Użytkownik "Paweł Pontek" <ppontek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2cgkm$m4d$1news.onet.pl...
JKK napisał(a):

[...]

Czyli w razie kontroli sama rodzina i znajomi ;-) ?
No to faktycznie licencji na transport międzynarodowy nie musi mieć.

Pzdr

JKK

Przejazd SK -> UA busem