Przejazd dla rowerów - oznakowanie

Data: 2009-09-17 21:10:39
Autor: Gotfryd Smolik news
Przejazd dla rowerów - oznakowanie
On Thu, 17 Sep 2009, muk wrote:

Ostatnio sporo było tematów o ścieżkach rowerowych, więc wybaczcie - będzie jeszcze jeden. Jak powinien być oznakowany przejazd dla rowerów? Z tego co ja wiem - wyznacza go znak P-11. Sytuacja jest jasna dla przejazdów bez sygnalizacji świetlnej, albo z oznaczeniem S-6. Co jednak w przypadku, gdy nad przejazdem znajduje się tylko sygnalizator S-5?

IMVHO kwalifikuje się do zgłoszenia jako błędne oznakowanie.
  Przecież S-5 rowerzystów nie dotyczy :|

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-09-17 23:58:18
Autor: Wojtek Paszkowski

"Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> wrote in message

[...]

abrońboże! Trzeba się tylko cieszyć, w razie czego 300zł w kieszeni ;)

/u siebie na wsi też mam takie, na dodatek z niewielkim ruchem poprzecznym, więc często korzystam/

pozdr

Przejazd dla rowerów - oznakowanie