Przejazd kolejowy

Data: 2013-10-02 21:49:58
Autor: J.F
Przejazd kolejowy
po polsku

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14705005,Czerwone_swiatlo__szlaban__a_kierowcy_jada__Tuz_przed.html

Choc prawde mowiac ... duzo czasu bylo.

P.S. Co z tym ostatnim ? Przejechal, wycofal ?

J.

Data: 2013-10-03 16:48:12
Autor: grzes23
Przejazd kolejowy
W dniu 2013-10-02 21:49, J.F pisze:
[...]

jak zobaczyłem wczoraj ten film to mi szczena opadła:
http://www.liveleak.com/view?i=479_1380709802

nic tylko laska jechała ze słuchawkami w uszach w jakimś transie hipnotycznym

Data: 2013-10-04 12:29:13
Autor: T.
Przejazd kolejowy
[...]

"Hołowczyc: Szanujmy życie. Jeden zły ruch..." - czy to ten sam, który jeszcze kilka lat temu chwalił sie, że w półtorej godziny jedzie z Warszawy do Olsztyna, a ograniczenia prędkości są dla kapeluszników?
T.

Data: 2013-10-05 09:41:22
Autor: Liwiusz
Przejazd kolejowy
[...]

Bo na takim przejeździe (bez zapór, ze światłami, z pociągiem jadącym tempem białego sprintera) czerwone powinno się zapalać na dziesiątki sekund przed przejechaniem, a nie na minuty przed.

--
Liwiusz

Przejazd kolejowy