Przejazd przez Moskwe

Data: 2010-10-03 17:32:37
Autor: maverik
Przejazd przez Moskwe
A ja mam pytanie z innej beczki. Jak temat wyglada prawnie?Jesli chcialbym wstawic filmiki jak ghost rider?. bo znane sa przypadki dowodów rzeczowych z jutiuba.

Data: 2010-10-03 17:54:31
Autor: Grzybol
Przejazd przez Moskwe
Uzytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:4ca8a308$0$21001$65785112news.neostrada.pl... A ja mam pytanie z
innej beczki. Jak temat wyglada prawnie?Jesli chcialbym
wstawic filmiki jak ghost rider?. bo znane sa przypadki dowodów
rzeczowych z  jutiuba.

W Twoim przypadku namierza Cie od razu... po golej dupie na baku motocykla... i wszechobecnych plomieniach, bo to chyba jedyne 2 motywy które malujesz.

--
Grzybol

Przejazd przez Moskwe