Przejazd przez Poznań

Data: 2009-04-04 20:35:18
Autor: k.
Przejazd przez Poznań
W powszedni dzień wieczorem (około 19-21) przejeżdżając cały Poznań po
DK5  jest lepszey niż okrążanie miasta od północy (jadę z Bydgoszczy do Zielonej - kilometrowo jest podobnie)?

Jeśli koniecznie chcesz jechać przez Poznań to, w tych godzinach lepiej przejedź wzdłuż DK5 bez kombinowania, bo albo odbijesz przez okolice Malty i wpadniesz w korki (nowe centrum handlowe) albo przejedziesz przez scisłe centrum.

Zależy mi głównie na czasie oraz jakości drogi...

Jeśli jesteś w stanie zrezygnować z jakości (trochę więcej dziur) to jedź przez Wągrowiec, Oborniki, Szamotuły, Pniewy, Świebodzin i ZG. Najgorszy odcinek między Kcynią a Szubinem. Reszta dość przyzwoita.

--
Pozdr,
Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl

Data: 2009-04-04 20:40:44
Autor: Maciej Loret
Przejazd przez Poznań
Witam.

[...]

Będzie szybciej niż objeżdżając od północy?
Odnośnie tych korków - w interesujących mnie godzinach jeszcz są?

[...]

Tą drogą zawsze jeździłem do Świebodzina, więc ją jako-tako znam...

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-04-04 21:42:31
Autor: Cavallino
Przejazd przez Poznań
Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:gr89nb$m4n$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam.

[...]

Poznania, czyli Lechicką?
Na pewno.
To na północy to dopiero korkoszmar.

Odnośnie tych korków - w interesujących mnie godzinach jeszcz są?

Zdarzają się w jednym miejscu.
Ale raczej już nie.

Data: 2009-04-04 22:39:12
Autor: Maciej Loret
Przejazd przez Poznań
Witam.

Będzie szybciej niż objeżdżając od północy?

Poznania, czyli Lechicką?

Nie. Przez Rogoźno, Oborniki, Szamotuły.

Data: 2009-04-05 00:02:57
Autor: Cavallino
Przejazd przez Poznań
Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:gr8h2s$gdn$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam.

Będzie szybciej niż objeżdżając od północy?

Poznania, czyli Lechicką?

Nie. Przez Rogoźno, Oborniki, Szamotuły.

Raczej nie.
Ja nawet sam odcinek Poznań-Bydgoszcz pokonuję tamtędy.

Przejazd przez Poznań