Przejazd przez Wrześnię

Data: 2011-03-14 15:39:57
Autor: Paweł Kajak
Przejazd przez Wrześnię
Witam!
Kilka iesięcy temu jechałem, a właściwie chciałem jechać przez Wrześnię drogą nr 15 i okazało się, że całe miasto było rozkopane.
Czy da się już normalnie przejechać przez to miasto?

Paweł Kajak
Biala MAZDA 323 '92 HB plus naklejka
Renault ESPACE 2003 2.0 T też oklejony

Data: 2011-03-14 15:51:09
Autor: Cavallino
Przejazd przez Wrześnię
Użytkownik "Paweł Kajak" <arista@onet.pl> napisał w wiadomości news:ill9c1$l36$1news.onet.pl...
[...]

Nie.
Cały cza się bawią krawężnikami i innymi takimi (info sprzed 2 tygodni chyba).

Data: 2011-03-14 16:21:02
Autor: Paweł Kajak
Przejazd przez Wrześnię
Witam!

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d7e2b5c$0$2505$65785112news.neostrada.pl...

Nie.
Cały cza się bawią krawężnikami i innymi takimi (info sprzed 2 tygodni chyba).

Miałem w planach przejazd przez Wrześnię w dniu 2 kwietnia ale chyba poszukam jakiegoś objazdu :-(

Data: 2011-03-14 17:10:42
Autor: Paweł Kajak
Przejazd przez Wrześnię
Witam!

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d7e33ae$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
,
A skąd dokąd?

A z Głogowa do Kwidzyna. I z powrotem.
Już sobie znalazłem drogę przez Poznań. Parę kilometrów więcej, ale przy okazji sprawę sobie załatwię :-) Wracać będę w nocy więc korki mi raczej nie grożą :-)

Data: 2011-03-14 17:14:05
Autor: Cavallino
Przejazd przez Wrześnię
Użytkownik "Paweł Kajak" <arista@onet.pl> napisał w wiadomości news:illem7$9ah$1news.onet.pl...
[...]

Proponuję zamiast Wrześni ze Środy jechać na Neklę i Czerniejewo do Gniezna.
Co prawda jedzie się wolniej i więcej zakrętów, ale bliżej i bez Wrześni, oraz kawałka Gniezna.

Już sobie znalazłem drogę przez Poznań. Parę kilometrów więcej, ale przy okazji sprawę sobie załatwię :-)

Na 100% przez Poznań będzie jeszcze gorzej niż przez Wrześnię.
Zwłaszcza że najlepsza droga z Poznania do Gniezna (przez Kostrzyn) to plac budowy S5 a nie droga.

Przejazd przez Wrześnię