Przejazd przez przełęcz Krowiarki

Data: 2013-02-11 16:45:51
Autor: adam
Przejazd przez przełęcz Krowiarki

Hej, orientuje się ktoś może, jak obecnie wygląda możliwość przejazdu przez przełęcz Krowiarki? Zeszłej zimy jechałem, ale akurat śniegu było wszędzie jak na lekarstwo. Teraz śnieg w górach jest, a wiem z opowieści, że tam nie zawsze odśnieżają. Nie zależy mi żeby był czarny asfalt, mogą być nawet warunki na łańcuchy, byle nie leżało pół metra śniegu.

Zadzwon do GOPRu na Markowych Szczawinach - udziela takiej informacji.
Pzdr
Adam

Przejazd przez przełęcz Krowiarki