Przejazdy kolejowe

Data: 2017-06-07 15:12:35
Autor: J.F.
Przejazdy kolejowe
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
Na szybkich i wściekłych powinni u nas zacząć robić tak
https://www.youtube.com/watch?v=0DfBJyqr5LM&feature=youtu.be
jak w rosji,

Podobne filmy byly z UK i Holandii i wcale nie na przejezdzie ... a te blokady to chyba wynalazek amerykanski :-)

bo jak widać to naszych szybkich niewiele nauczy.

Ale po co ?
Pociag uczy wystarczajaco dobrze, przynajmniej auta osobowe :-)

No chyba, ze Morawiecki zrobi wreszcie szybka kolej i naprawde trzeba bedzie kierowcow wychowac.

J.

P.S. https://www.youtube.com/watch?v=UF_EZK-UpZ8
Co to, tak od ~1 minuty ? Jakis komitet kolejkowy do podnoszenia szlabanu, bo droznik pijany ?

Data: 2017-06-07 16:34:22
Autor: Shrek
Przejazdy kolejowe
W dniu 07.06.2017 o 15:12, J.F. pisze:
[...]

Bo na przejazdach tam tak nie mają. Tylko raczej na drogi z ograniczonym ruchem - dostawy/mieszkańcy/komunikacja.

a te blokady to chyba wynalazek amerykanski :-)

Nie wiedziałem. Ale tam, mają stójkowych co to powie że nielzja, albo zderzak podniesie i wyrzuci do śmieci:)

Shrek

Data: 2017-06-07 17:00:26
Autor: J.F.
Przejazdy kolejowe
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oh92tb$1sr$2@node1.news.atman.pl...
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=IELpd43PMvk
ale to tylko dwa miejsca.

a te  blokady to chyba wynalazek amerykanski :-)

Nie wiedziałem. Ale tam, mają stójkowych co to powie że nielzja, albo zderzak podniesie i wyrzuci do śmieci:)

Chodzi mi o ten typ. Heavy duty, na wypadek ataku ciezarowki.

J.

Data: 2017-06-07 17:05:14
Autor: Shrek
Przejazdy kolejowe
W dniu 07.06.2017 o 17:00, J.F. pisze:

Bo na przejazdach tam tak nie mają. Tylko raczej na drogi z ograniczonym ruchem - dostawy/mieszkańcy/komunikacja.

https://www.youtube.com/watch?v=IELpd43PMvk
ale to tylko dwa miejsca.

Objrzałem pobieżnie i jest tak jak piszę - nie zauważyłem przejazdu (choć się nie przyglądałem) za to wiele innych miejsc, gdzie "cywile" mają nie wjeżdzać.

[...]

Czyli znów nie na przejazdach.

Shrek

Data: 2017-06-07 17:41:13
Autor: J.F.
Przejazdy kolejowe
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oh94n7$1sr$3@node1.news.atman.pl...
[...]

Tak, to nie na przejazdach, buspasy tak dobrze chronia :-)

(choć się nie przyglądałem) za to wiele innych miejsc, gdzie "cywile" mają nie wjeżdzać.

W drugiej polowie jest jakich, ktory chyba ma wpuszczac po jednym samochodzie ... skutecznie to robi :-0

[...]

Bo sluza do zabezpieczenia cenniejszego mienia.
A w Rosji widac pociagi cenniejsze :-)

J.

Data: 2017-06-09 09:09:31
Autor: Janusz
Przejazdy kolejowe
W dniu 2017-06-07 o 15:12, J.F. pisze:
[...]

Możliwe, aż tyle youtube nie oglądam a osobiście też tam nie byłem.

bo jak widać to naszych szybkich niewiele nauczy.

Ale po co ?
Pociag uczy wystarczajaco dobrze, przynajmniej auta osobowe :-)
Ale straty duże, ludzkie i materialne a tu tylko auto rozwalone a pociąg jedzie dalej bez szwanku, nawet kierowca przeżywa bez większego uszczerbku co przy spotkaniu z pociągiem rzadko ma miejsce.

No chyba, ze Morawiecki zrobi wreszcie szybka kolej i naprawde trzeba bedzie kierowcow wychowac.
To też, zauważ że one się zamykają na kilkanaście sek przed przejazdem,
tam już nie ma czasu na manewry jakby taki został pomiędzy szlabanami.

J.

P.S. https://www.youtube.com/watch?v=UF_EZK-UpZ8
Co to, tak od ~1 minuty ? Jakis komitet kolejkowy do podnoszenia szlabanu, bo droznik pijany ?
Bhyba chodzi o opróżnienie przejazdu z kolejki ale nie może zamknąć szlabanu bo by blokada uniemożliwiła wyjazd, albo zepsuty.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-06-09 00:18:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Przejazdy kolejowe
Imbecyle są leczeni brutalnie acz skutecznie:-) PKP do dzieła :-)

Data: 2017-06-09 10:09:44
Autor: J.F.
Przejazdy kolejowe
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohdhjb$sel$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Niewielkie, jeden samochod i gora 5 osob.
No i farba na lokomotywie porysowana.

jedzie dalej bez szwanku, nawet kierowca przeżywa bez większego uszczerbku co przy spotkaniu z pociągiem rzadko ma miejsce.

Czasem przezywa.
A tu, jak bedzie szybko jechal, to tez nie wyjdzie caly.

[...]

I dlatego powinny byc szlabany tylko na wjezdzie.
Ale wtedy mozna ja ominac .. ale to juz na wlasne ryzyko.

No i drobiazg - na kursach powinni uczyc - na tory wjezdzamy, jak poprzednik z nich zjedzie, aby samemu moc zjechac.

Niby dotyczy kazdego skrzyzowania, ale w miescie sobie nie wyobrazam takiej jazdy.

J.

Przejazdy kolejowe