Przejażdżki i wycieczki rowerowe z sześciolatkiem.

Data: 2011-04-28 05:59:35
Autor: Andrzej
Przejażdżki i wycieczki rowerowe z sześciolatkiem.

Użytkownik "Franc " <czolk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip8mr2$prh$1inews.gazeta.pl...
Jaki "zasięg" mają/powinny mieć "statystyczne" sześciolatki? Na jak długie
przejażdżki/wycieczki się z Waszymi zapuszczacie?
Bo mój Junior już przy 6~7km zupełnie spacerowym tempem, marudzi, jęczy i nie
chce jechać dalej, woli zawrócić tudzież wymyśla inne problemy, tak, że muszę
go pchać.

To chyba kwestia indywidualna. Mój młody lubi jeździć i w zeszłym roku (5 lat) 10-13km to była fajna wycieczka na 16" kołach. Córka z kolei nie jest za bardzo rowerowa i przy tych samych dystansach marudziła, bolał ja brzuch, itd., choć jest dwa lata starsza i ma 20" koła. Najdluższa zeszłoroczna trasa to 40km w 2 dni, w tym pierwszego dnia 30 km, głównie asfaltem, ale lasem też się zdarzyło. System przynęt niezbędny, żeby dzieciaki miały cel, tempo oczywiście co najwyżej spacerowe dla dorosłego, przerwy długaśne, ale bez przesady. Podsumowując doświadczenia - pierwsza dycha spoko, kolejna nieco mniej spoko, a trzecia już nieco siłowa. Drugiego dnia przejechanie 10km trwało dłuuuugo - wyszło zmęczenie. Niemniej dzieciaki deklarują, że w tym roku też tak chcą. --
Pozdrv!
Andrzej
http://tnij.org/wpnielubiinteri
http://ump.waw.pl

Przejażdżki i wycieczki rowerowe z sześciolatkiem.