Przejcie TPSA do NETIA 4BM LLU

Data: 2009-07-18 04:12:51
Autor: DannyM
Przejcie TPSA do NETIA 4BM LLU
Wlasnie zastanawiam sie nad przejsciem z TPSA do NETIA
Maja ciekawa oferte 4Mb/w cenie 2Mb.
Rozamawialem z kilkoma konsultantami (6ma) z czego wszyscy zapewniali
mnie, ze przejescie jest plynne i trwa kilka godzin.
Ale znalazla sie tez perelka z konsultantow oswiadczajac "prosze sie
nie ludzic przerwa w dostepnie do internetu moze byc do 22dni".
Dodam, ze ta zmiana ma byc w Lesznie. Jesli ktos ma jakies
doswiadczenia prosze o wypowiedz.
LLU to cos nowego i trudno mi sie przekonac. Nie moge tez miec tak
dlugiej przerwy w dostepie do sieci.
Malo tez swiezych watkow o technologi LLU i przejsciach z TPSa do NETI
z neo + telefon.

Data: 2009-07-20 05:59:44
Autor: Karol Biernacki
Przejcie TPSA do NETIA 4BM LLU
heh co prawda nie robilem takiej zmiany ale tyle przejsc z netia
mialem ze cos na temat ich konsultantow juz wiem ;)
Przykladowo zmienialem umowe z ojca na siebie ten sam lokal te same
pramatetry lacza itd chodzilo tylko o fvat by byly na mnie :)
deklarowali plynne przejscie zakonczylo sie na 7dniach bez intenretu
(codziennie dzwonilem po 2 razy i wysluchiwalem klamstw). Po
zakonczeniu umowy przyszedl rachunek na 220zl wiec w sumie bedac pod
sciana postanowilem przedluzyc umowe co mialo skutkowac anulowanie
faktury i podeslaniem nowej wg cen z nowej umowy ok 99zl/mc 6Mb. Ok
zgodzilem sie zaproponowano ze mi wysla aneks faxem jako ze go nie mam
poprosilem o wyslanie mailem i mial zaraz przyjsc. Po 3 dniach dzwonie
czemu nie przyszlo bla bla klamstwa. Po kolejnych 3 dniach dzwonie bla
bla klamstwa. Nastepnego dnia dostaje umowe szybko drukuje podpisuje i
odsylam skan. Po jakims czasie dostaje umowe listownie i mysle jest
ok. Po miesiacu zostaje mi odciety internet. Dzwonie bla bla
klamstwa ... po 24h wlaczyli. Po kolejnym miesiacu ponownie odlaczaja.
Dzwonie bla bla klamstwa zaraz to naprawia. Dzwonie caly tydzien 2
razy dziennie i caly czas slysze bzdury ale sam doszedlem ze idiotka w
aneksie wpisala nie moj nr telefonu i system mi wywalal konto na ich
"platformie". Rozmawialem z kierownikami itd wlaczyli ale aby to
odkrecic za 2 tyg umowilismy sie ze wywala calkiem mnie z systemu o 24
w nocy a do poludnia bede mial nowe konto i tak tez sie stalo ;]
dzwonil jakis kumaty gosc ktory to nazdorowal i przynajmniej wtedy nie
opowiadano mi bajek. Wniosek jak dziala to dziala jak sie sypie to
tydzien nie ma taka ta netia :-) Ostatnio zrywa mi 8 razy na dobe
musze chyba tam zadzwonic bo parametry linii mam ok przynajmniej tak
mi modem pokazuje.

Przejcie TPSA do NETIA 4BM LLU