Przejechałem blachosmroda

Data: 2011-03-17 08:43:51
Autor: Fabian
Przejechałem blachosmroda
W dniu 16.03.2011 22:34, Kapsel pisze:
Tak się chciałem z Wami w ogóle podzielić... taka bezsilna złość mnie
ogarnęła wtedy jak juz wiedziałem że nie wyhamuję, a zawodnik jeszcze
zamiast przejechać to stanął na środku skrzyżowania... potem całą drogę
wszędzie widziałem samochody wyskakujące z podrzędnej i zwyczajnie mam
stracha... Przejdzie, nie? :>

Ja niestety często odbijam do środka jezdni kiedy widzę  jak z
podporządkowanej jakiś samochód podejrzanie szybko się zbliża, jak by
nie miał się zatrzymać. Nie robię tego jak coś jedzie bezpośrednio za
mną, bo zakładam, że na ten samochód i tak zwróci uwagę no i żeby nie
wpakować się pod koła ;)

Tylko, że ja dużo jeżdżę po gdańsku po ddr i takie sytuacje mam
nagminnie. Kilka razy składałem się w zakręt 90 stopni aby ominąć
takiego delikwenta. Tylko, że zazwyczaj skręcam w prawo, tak aby ominąć
ten samochód z prawej.

Fabian.

Przejechałem blachosmroda