Przejechałem kota

Data: 2010-10-27 20:21:49
Autor: blur
Przejechałem kota
?Użytkownik "Wojtek Sobociński"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ia3mu0$8cl$1@inews.gazeta.pl...

Przejechałem dzi¶ rudego kota, z obróżk±, w Milanówku na Ludnej. Szok!
Wyskoczył z prawej strony prosto pod motor, na skos w lewo przez
jezdnię. Zd±żyłem tylko trochę zwolnić i zebrać się w sobie. Potem
poczułem że wpadł prosto pod koło, przejechałem (?) po nim jakby
obydwoma, motor ledwo się zachwiał... i po wszystkim. Obejrzałem się -
kot się przeturlał po jezdni, podniósł się i uciekł. Wtedy dopiero mi
się gor±co zrobiło.
-- --

Przytr±biłem katamaranem w kota s±siada, widziałem w lusterku jak salto robi,
skubany leżał kilka dni w rowie, potem się pozbierał i żył jeszcze z 2 lata
tyle że zęby mu wybiło :) to chyba było jego 6 życie :)

Data: 2010-10-28 10:26:43
Autor: Czart
Przejechałem kota

Ja raz po sarnie, ale samochód co go chciałem wysprzedzać j± utłukł. Ja byłem bezpo¶rednio za nim - ciemna noc i deszcz - sarna wyskoczyła z zaro¶li prosto pod samochód -samochodód skasowany, ja zd±żyłem jedynie mocniej rece na kierownicy zacisn±ć i prosto po tej sarnie...
Nawet sie nie zatrzymałem żeby samochodziarzy sprawdzić bo się przydygałem, że jak stanę to nie będe w stanie utrzymać motocykla, dopiero po kilku kilosach mi minęło.

Po za tym raz kiedy¶ kurę jeszcze jak chromami jeżdziłem to nog± j± zachaczyłem.
Tak się cieszę że po tej sarnie to nie tamtym motorkiem bo pewnie bym leżał.

Data: 2010-10-29 13:02:52
Autor: Michał V-R
Przejechałem kota
W dniu 2010-10-28 10:26, Czart pisze:

Po za tym raz kiedy¶ kurę jeszcze jak chromami jeżdziłem to nog± j±
zachaczyłem.
Tak się cieszę że po tej sarnie to nie tamtym motorkiem bo pewnie bym leżał.

Tak sie zastanawiam, jaki motocykl jest najlepszy do przejezdzania dziczyzny i zwierzat chowu domowego?

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-10-29 11:57:26
Autor: masti
Przejechałem kota
Dnia pięknego Fri, 29 Oct 2010 13:02:52 +0200 osobnik zwany Michał V-R
wystukał:

W dniu 2010-10-28 10:26, Czart pisze:

Po za tym raz kiedyś kurę jeszcze jak chromami jeżdziłem to nogą ją
zachaczyłem.
Tak siÄ™ cieszÄ™ ĹĽe po tej sarnie to nie tamtym motorkiem bo pewnie bym
leżał.

Tak sie zastanawiam, jaki motocykl jest najlepszy do przejezdzania
dziczyzny i zwierzat chowu domowego?

goldas :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-29 13:24:54
Autor: Wojtek Sobociński
Przejechałem kota
W dniu 2010-10-29 13:02, Michał V-R pisze:
[...]

Czoper? Kontrolowana strefa zgniotu i takie tam? :P

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-10-29 14:51:09
Autor: RadoslawF
Przejechałem kota
Dnia 2010-10-29 13:02, Użytkownik Michał V-R napisał:

[...]

Trajka oraz wszystkie z koszem bocznym.
Kosz jest o tyle wygodniejszy że potem "upolowane" trofeum
nam nie spadnie gdzie¶ po drodze.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-29 15:53:14
Autor: Michał V-R
Przejechałem kota
W dniu 2010-10-29 14:51, RadoslawF pisze:

Trajka oraz wszystkie z koszem bocznym.
Kosz jest o tyle wygodniejszy że potem "upolowane" trofeum
nam nie spadnie gdzie¶ po drodze.

A czy to juz nie podchodzi pod klusownictwo?

Data: 2010-10-29 18:34:33
Autor: RadoslawF
Przejechałem kota
Dnia 2010-10-29 15:53, Użytkownik Michał V-R napisał:

Trajka oraz wszystkie z koszem bocznym.
Kosz jest o tyle wygodniejszy że potem "upolowane" trofeum
nam nie spadnie gdzie¶ po drodze.

A czy to juz nie podchodzi pod klusownictwo?

Nie, zabrałe¶ aby drogi nie za¶miecać zwłokami.
:-)

Pozdrawiam

Przejechałem kota