Przejechałem kota

Data: 2010-10-31 23:27:13
Autor: Viking
Przejechałem kota
W dniu 2010-10-25 12:42, Wojtek Sobociński pisze:
Przejechałem dziś rudego kota, z obróżką, w Milanówku na Ludnej. Szok!
Wyskoczył z prawej strony prosto pod motor, na skos w lewo przez
jezdnię. Zdążyłem tylko trochę zwolnić i zebrać się w sobie. Potem
poczułem że wpadł prosto pod koło, przejechałem (?) po nim jakby
obydwoma, motor ledwo się zachwiał... i po wszystkim. Obejrzałem się -
kot się przeturlał po jezdni, podniósł się i uciekł. Wtedy dopiero mi
się gorąco zrobiło.

uff.. ciesz się że nie wróbelka!!!!:))
Bo byś musiał piwo wszystkim na preclu stawiać:))

Pozdr.
Tomek
Biały VFRanek

Data: 2010-11-01 00:18:24
Autor: Wojtek Sobociński
Przejechałem kota
uff.. ciesz się że nie wróbelka!!!!:))
Bo byś musiał piwo wszystkim na preclu stawiać:))

Dlaczego trzeba piwo za wróbelka stawiać? :)
--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-01 10:30:06
Autor: Magic
Przejechałem kota

http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Troll&v=18pl
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-01 16:17:58
Autor: Wojtek Sobociński
Przejechałem kota
W dniu 2010-11-01 10:30, Magic pisze:
[...]