Przejęcie prawne przyczepki -pojazdu zarejestrowanego

Data: 2009-05-21 08:24:22
Autor: maanj
Przejęcie prawne przyczepki -pojazdu zarejestrowanego
Witam

Na placu budowy została mi przyczepka do auta
firma zostawila i sie zmyla bo byla dluzna kase za zaliczki na poczet budowy
zostało troche sprzetu budowlanego i chcialem to wszystko sprzedac

jak to zrobic aby przyczepke przerejestrowac teraz na siebie
i lekki sprzet budowlany ( nie zarejestrowany )

jak wykonac prawne przejecie? tylko sądownie?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-21 23:58:05
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "maanj" <aniulat@op.pl> napisał w wiadomości news:gv2s60$f3l$1news.onet.pl...
[...]

Nie możesz tych przedmiotów sprzedać, albowiem nie stanowią Twojej wlasności. Mozesz natomiast w stosunku do nich skierować egzekucje komornicza. Ale musisz mieć najpierw prawomocny tytuł wykonawczy przeciwko wlaścicielom.

Przejęcie prawne przyczepki -pojazdu zarejestrowanego