Przejmowanie i wykańczanie prasy [Ma być Generalne Gubernatorstwo 2.0?]

Data: 2021-02-17 12:33:28
Autor: A. Filip
Przejmowanie i wykańczanie prasy [Ma być Generalne Gubernatorstwo 2.0?]
Kviat pisze:
https://www.rp.pl/Historia/201019526-Jak-w-Niemczech-regermanizowano-prase.html

"Dlaczego ta ,,demokratyczna" prasa, uzależniona od ośrodków
zagranicznych, nie dostrzega tego, jak wspaniale zmieniamy ten kraj? Dlaczego nie potrafi dostrzec, jak wiele pomocy dają nasze programy
socjalne, jak bardzo zmniejszyliśmy bezrobocie, jak przywracamy moralność po tym bałaganie stworzonym przez naszych poprzedników?"

A JF jest zdziwiony, że kogoś, kto ma inne poglądy niż ja, nazywam
faszystą...

A jak Niemcy wykończyli niezależną prasę w GG?

--
A. Filip